• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Me2

Vi sålde vagnen efter andra barnet, eftersom vi var klara, säng, bilstol, babysitter, babygym typ allt är bort givet. Killkläderna har flyttat vidare, och vidare igen efter det, däremot tjejkläder har vi till förbannelse för det har det inte kommit några i bekantskapskretsen.

Så ny vagn lär det bli och om det blir en kille, åtminstone lite kläd kompletteringar i andra färger. Sist hade vi en Bugaboo Bee och då sa vi att den haft vi klarat oss med från början med en mjuklift i eftersom den har fullt liggläge och är så smidig, men nu är jag ändå lite inne på en riktig liggvagn. Begagnad kommer det definitivt bli iallafall ! Första barnet vägrade vagn och skulle bara bäras och andra älskade vagnen, så vi väntar nog och ser vad det blir för typ.

• SaraKarla

Namn har vi klart men håller det hemligt tills vidare!

• SaraKarla

Försöker igen! Någon annan som har högt hb?

• SaraKarla

Vet inte! De sa bara "oj det var högt"

• SaraKarla

Räknas det som högt? Vad sa de om det?

• JochD

Att man ska som kvinna ligga mellan 117-153 tror jag. Jag skulle inte äta så mycket järnrik  mat iaf. :)

• sommar79

Inskrivning i morgon och nyfiken på vad jag ska förvänta mig. Att få se hjärtat picka vore verkligen underbart för det är fortfarande så svårt att förstå. 

Vad händer på er inskrivning?  

Svar på tråden BF januari 2014