• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • mariafii
    sunnydays skrev 2013-06-08 09:50:13 följande:
    Det går nog bra, blir det för mycke kan du ju gå undan och vila. Kanske det finns någon som ska köra hem.
    Hoppas du får en trevlig kväll iaf och har kul

Jag flippade lite på min sambos pappa då han började buffa på mig och asfull. Men efter min flipp så pratade han inte mer med mig :)Gick och la mig tidigt men var super trött dagen efter då man inte sov hemma.

Igår var jag på första ultraljudet :) Ett litet pickande <3 Underbar känsla     Gick in i v.10 igår

• heartems

Vul idag kl 14 för att se om bebis ens lever.. :\

• SaraKarla

JochD: Ja, jag ska också be dem ha koll senare i grav. Med första barnet hade jag också högt hb (tror jag alltid har det) men jag tror inte det kollades upp senare i grav? Undrar dock hur det kommer sig att man har så högt när många andra har för lågt?

• SaraKarla

Läste förresten att symptom på högt hb är yrsel, huvudvärk mm, precis de besvär jag haft.

• moto

usch läste lite om KUB och kom in på de som haft MA som upptäckts vid KUB, nu snurrar tankarna i fel riktning...men kände så innan RUL förra gången och då var jag ändå i v 20 nästan! Bättre att få se i v 13 än 20!

Lycka till ni med KUB/vul idag! {#emotions_dlg.flower}

Kom in och rösta? Solig www.familjeliv.se/Forum-3-141/m70171056.html

• mariafii
    heartems skrev 2013-06-11 09:36:53 följande:
    Vul idag kl 14 för att se om bebis ens lever.. :\

Lycka till :)
    Mymemlan skrev 2013-06-11 09:55:23 följande:
    Idag gör jag mitt första jobbpass, nervös hur det ska gå..

• Mymemlan
    SaraKarla skrev 2013-06-11 10:03:09 följande:
    Lycka till mymemlan!
    mariafii skrev 2013-06-11 10:17:02 följande:

Tack, känns kul men nervöst. Har ju varit sjuksköterskestudent där i 4 veckor innan så att jobba som uska där nu borde inte vara några probllem! :D 

Svar på tråden BF januari 2014