• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Flikkan: exakt så blir min livmoder också ibland måste ju vara bebisen

• Stranden
    Flikkan skrev 2013-07-20 19:11:52 följande:
    Jag var i 14+0 när jag var dit. Visade henne när jag la mig ner att på höger sida på magen stod det upp en hård bulle som var på vänster sidan dagen innan. Hon bara skrattade och sa att jag tror din lilla bebis vill bli hörd och oj det tog 5 sekunder så hörde vi. Hon sa att så där tydligt har hon aldrig sett livmodern synas på någon så hår tidigt. Tydligen väldigt ovanligt! :)

Vad roligt! :)
  • Josefine02

Jag och min sambo är inte överens överhuvudtaget om namn till bebis! Plus att det står stilla. Så svårt! Vad har ni för namn som ni tycker om? :)

• Malimari

Det blir en Hampus eller Rasmus om pojk. Och en Minna om tjej. Det är ett namn jag velat ha på en tös sen jag var typ 15 och min man gillade det direkt.. Ut kanske kommer en Agda eller nåt istället... Hihi :)

• 30maj

Vår pojk heter Vilde och blir de en pojk till funderar vi på Marlon eller Otto, blir de en tös vill jag iaf Othilia eller bara Thilia:)

• Siiran

Någon mer som har så intensiva drömmar att man är helt slut i huvudet när man vaknar? Brukar glömma vad jag har drömt, men nu kommer jag ihåg allt lätt. Lite häftigt ändå. Synd att det oftast är mardrömmar bara

• Flikkan

Ja jag drömmer helt galet!
    Har inte haft en dröm på 5-6 år.
    Och inte en mardröm på 10 år.
    Men nu drömmer jag så sjuka saker så det inte går att beskriva och mest mardrömmar tyvärr.
    Hjärnan är nollställd när man vaknar!

• Siiran

Då är det inte jag som blivit galen ;) Hoppas på fler bra drömmar och mindre mardrömmar! :)

Svar på tråden BF januari 2014