• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Baby2014
    Tokfrans skrev 2013-07-21 17:45:07 följande:
    Vi har kommit överens om:

Kille: Damien eller Theo

Tjej: Elinor , Nea eller Tindra

Men lutar mest till Elinor och Damien  

Damian heter min son Fint namn!
  • SB2011

Har en son som heter Theo! Blir de en tjej så kommer hon heta Julia i förnamn å Abigale i mellannamn! Pojke e svårare vi spånar på Benjamin eller oliver i förnamn. Mellannamn e helt blankt

• LeaveMeAlone

Visst är det kul att spåna namn? :) Vi har redan bestämt tjejnamn men killnamn är svårare. Båda gillar Jim, men samtidigt tycker jag det är lite kort. Kanske blir Jakob eller så gillar iaf jag Gustav. Får se. Man har ju lite tid på sig. 

• vilja89

Vi har
    Clara, Filippa och Ottilia
    Frank, Charles och Ralph/Ralf
    i topp tre just nu :)
    Gillar inte fantasi/påhittade namn och vill ha ett tidlöst namn som funkar oavsett om man är 1 månad, 5 år, 15 år eller 30 år. :)

• Tokfrans
    Baby2014 skrev 2013-07-21 18:22:27 följande:

Damian heter min son Fint namn!
    oja riktigt fint namn ja ! :D
  • NorasMamma

Storasyster heter Nora. Blir det en pojke blir det Neo. Blir det en tjej till blir det antingen Sigrid eller Signe. Vi är helt överens. Var samma sak då vi väntade Nora :)

• syskonlängtan14

Vi har en Edvin här hemma. pojknamn är helt blankt men flicka så blir de Elvira eller Maja. De står ju kvar sen sist men sen gillar jag Ebba också men det döpte en bekant sin dotter. Vi umgås inte eller så men känns ändå dumt och de är ju ändå på 3:dje plats ;) 

• mariafii

Jag drömmer om allt mellan himmel och jord.
    Min sambo sa igår att jag var jobbig nu när jag är gravid. Jag tycker ju själv att jag är lika jobbig som annars men nu börjar han skylla detta på att jag är gravid, suck.

Känner ni er också särbehandlade när folk fått veta att ni är gravida? 

Gravid v.15 - BF 19 Jan 2014
  • Malimari

Jag ligger tydligen och pratar och skrattar i sömnen om nätterna nu, haha. Kan ju undra vad som är så spännande.. :) Minns inte många av mina drömmar, bara dem som handlar om otrohet... BLÄ!

• mariafii
    Malimari skrev 2013-07-22 08:03:47 följande:
    Jag ligger tydligen och pratar och skrattar i sömnen om nätterna nu, haha. Kan ju undra vad som är så spännande.. :) Minns inte många av mina drömmar, bara dem som handlar om otrohet... BLÄ!

Jag drömmer nog mer konstigt nog om mina ex och får panik över det istället för att jag är ganska säker för första gången att min man inte skulle vara otrogen mot mig
    Gravid v.15 - BF 19 Jan 2014
Svar på tråden BF januari 2014