• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Malimari

Ja jag drömmer alltså att JAG är otrogen och maken är OK med detta, haha. "Bara jag får titta på" skrattar han när jag berättar om mina tokiga drömmar :D

• goaround
    mariafii skrev 2013-07-22 08:12:09 följande:
    Jag drömmer nog mer konstigt nog om mina ex och får panik över det istället för att jag är ganska säker för första gången att min man inte skulle vara otrogen mot mig

Samma här. Jag drömmer om mina ex och att min sambo är otrogen och om sexbhaha... ibland vaknar man och det känns sååå verkligt.

Det e jobbigt att ha så intensiva o färgstarka drömmar som man kommer ihåg när man vaknar.
  • Chaplin89

Hade också sånna jobbiga drömmar om att mannen var otrogen eller dum på andra sätt. Vaknade urförbannad och kunde sura hela dagen...
    Nu har dessa drömmar lugnat ner sig!

• vartjagängår
    Malimari skrev 2013-07-22 08:40:13 följande:
    Ja jag drömmer alltså att JAG är otrogen och maken är OK med detta, haha. "Bara jag får titta på" skrattar han när jag berättar om mina tokiga drömmar :D

Hahah jag med! Senast inatt sexade jag loss men en annan.. Mycket konstigt va hjärnan håller på med hahah
  • tessanior
    vartjagängår skrev 2013-07-21 17:00:19 följande:
    Har en Philip här hemma. Blir det en lillasyster är det Malva som gäller. Pojke blir nog Collin, Gustav eller Carl.

Gillar Ruben stenhårt men sambon tvärvägrade förra gången. Elin & Flora tycker jag är fint också. :)

Vi kallar bebisen för "lilla Flora" Jättefint namn! Blir förmodligen det om det blir en flicka. Har inget alternativ till pojke än...
  • popcornplaya

Har en Philip och en Alice hemma, blir det en flicka nu så har jag Elsa och Astrid som favoritnamn. Blir det en pojk har jag ingen aning..... Pojknamn är såååå svårt!

• sagalo

Vi tycker också det är roligt att spåna namn, och har rätt lika åsikter så kommer nog gå smärtfritt att välja :p Har en dotter på 4 år som heter Lilly, till den här bebisen har vi många namn vi gillar som hängt med sedan förra graviditeten. Dottern är dock tvärbestämd på att om bebis är en flicka ska hon hetta Maja, och Otto om det är en pojke.. Haha, får se om vi föräldrar har någon talan alls ;) Men tycker om båda namnen, så det vore ju samtidigt lite kul om storasyster fått välja :)

• SB2011

Igår kväll levde loppan rövare imagen! Har känt av de i nån vecka nu men mer diffust, men igår va de ingen tvekan om att de va bebisen! Början kändes de som de kittlades nere vid kisseblåsan typ! Sen övergick de till mer små snärtar å bubblor som "gick sönder"! Men igår va de tydliga små buffar! Så mysigt!Gick in i v15 igår å de e andra barnet! :)

Fler som oxå börjat känna?

• popcornplaya
    sagalo skrev 2013-07-22 11:45:20 följande:

Vi tycker också det är roligt att spåna namn, och har rätt lika åsikter så kommer nog gå smärtfritt att välja :p Har en dotter på 4 år som heter Lilly, till den här bebisen har vi många namn vi gillar som hängt med sedan förra graviditeten. Dottern är dock tvärbestämd på att om bebis är en flicka ska hon hetta Maja, och Otto om det är en pojke.. Haha, får se om vi föräldrar har någon talan alls ;) Men tycker om båda namnen, så det vore ju samtidigt lite kul om storasyster fått välja :)

Om sonen får bestämma så ska bebisen heta darth maul (från star wars).
  • vartjagängår
    popcornplaya skrev 2013-07-22 12:33:07 följande:
    Om sonen får bestämma så ska bebisen heta darth maul (från star wars).

Hahah han lääär ju få bestämma!
Svar på tråden BF januari 2014