• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • vartjagängår

Jag tycker det sprattlat länge & är bara v.13 här. Intalar mig själv att det är nå annat för inte kan man väl känna nåt i typ v.11?

• Belgien

Hej. Nu de senaste 2 veckorna har magen växt massor! är i v 15+5, går ej att dölja denna kula längre. Och magen är större på kvällarna och mkt hårdare! Är det samma sak för er? Gck väldigt mkt igår och när jag väl kom hem hade jag så ONT i mina höfter så kunde knappt sova på hela natten. Kanske borde börja med simning eller något för att "mjuka upp"..   Tränar ni ngt?

• annadenise

Oh va roligt ni som har börjat känna bebisen. Jag är gravid med första barnet och är nu i v.17 (16+3) och många säger ju att förstföderskor ofta inte känner något förän i v.20-23,, så jag får väl ha lite tålamod...

• annadenise
    popcornplaya skrev 2013-07-23 09:12:26 följande:
    Jag känner bebisen men bara små sprattel lite då och då.

va härligt:)
  • SB2011

Fy bubblan för hormoner! Brukar inte va den som tar åt mig av saker å brukar inte tåla få skit utan att säga ifrån! Men nu har ja lipat i över en timme för en ssk på BVC va sjukt otrevlig i telefonen när ja ringde dit idag! Sonen ska börja dagis i augusti å vi behöver intyg för hans matallergi så ja ringde för att boka en tid å min ordinarie ssk va på semester så jag hänvisades till hennes kollega som mer eller mindre idiot förklara mig för hon kunde minsann inte skriva nåt intyg när hon inte känner min son å de borde jag fattat! Blev helt stum å kände mig dum som ringt! Kunde inte alls stå på mig å storlipa när ja lagt på!! Jävla hormoner! Normalt sett hade ja iaf sagt i från att dom kan lägga ner attityden å inte tagit åt mig alls!

• Kramardig

Här har jag inte känt några rörelser alls, jättetråkigt! Med sonen kände jag en "fisk" i v.17, idag går jag in i v.18 och har ännu inte heller fått någon gravidmage. Mer som att det lilla hullet på mageb blivit ännu mera hull haha.

8 dagar kvar till RUL, gud vad vi längtar här hemma! Men både jag och sambon är oroliga att något inte ska vara bra. Vi har som en känsla av det och det är inte roligt. Men men.. bara vänta och se :)

• annadenise
    Kramardig skrev 2013-07-23 15:47:17 följande:
    Här har jag inte känt några rörelser alls, jättetråkigt! Med sonen kände jag en "fisk" i v.17, idag går jag in i v.18 och har ännu inte heller fått någon gravidmage. Mer som att det lilla hullet på mageb blivit ännu mera hull haha.

8 dagar kvar till RUL, gud vad vi längtar här hemma! Men både jag och sambon är oroliga att något inte ska vara bra. Vi har som en känsla av det och det är inte roligt. Men men.. bara vänta och se :)
    Jag håller tummar och tår för att allt ser bra ut:) själv har jag rul på fredag, oh de ska bli så spännande..jag hoppas verkligen att allt ser bra ut:)  jag är nu i v.17 (16+3)
Svar på tråden BF januari 2014