• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • verkar
    kallemaja skrev 2013-07-27 20:55:23 följande:
    Känner ni sparkar allihopa? Jag är bara i v 14+4, första barnet! Längtar så efter att känna den röra på sig..

Jag började känna rörelser i slutet av 12, tidigt enligt min BM. Jag har inte känner så tidigt med de andra, kändes som fladder Nu i v 17 är det riktiga sparkar och ska som känns utan på också.
    Ursäkta min dyslexi
  • verkar
    dosed skrev 2013-07-27 20:08:57 följande:
    Usch är så besviken på min chef, innan hon fick reda på att jag var gravid sa hon i proncip till mig att jag skulle få ett nytt vik när mitt går ut i september. Tyvärr var jag tvungen att berätta att jag var gravid eftersom jag fick hyperemisis pch var sjukskriven tre veckor i början av juli. Nu när jag kom tillbaka till jobbet är jag plötsligt inte alls aktuell för det viket eftersom "det går ju inte nu när du bara ska jobba till årsskiftet" hallå!! Detär ju olagligt att göra så... Blir så ledsen, inte kul att behöva oroa sig för jobb nu men som tur är har jag ett jobb där det finns många jobb att söka men tyvärr börjat ju magen synas så tveksamt om nån anställer mig :(

Ring facket så får hon inte göra.
    Ursäkta min dyslexi
  • Jossehaugen
    84Johanna skrev 2013-07-27 18:02:03 följande:
    Föresten, Har ni börjat handla saker till era små? jag försöker hålla mig men det är svårt. Vet om en månad vad det är så då är det lite lättare.
    Ja visst är det svårt att inte göra det.
    Jag har köpt lite kläder redan, sen så har jag fått lite grejer :) 
  • Jossehaugen
    kallemaja skrev 2013-07-27 20:55:23 följande:
    Känner ni sparkar allihopa? Jag är bara i v 14+4, första barnet!
    Längtar så efter att känna den röra på sig..
    Jag har inte känt något än, men kanske har med att göra att min moderkaka sitter långt ner?
  • verkar
    84Johanna skrev 2013-07-27 18:02:03 följande:
    Föresten, Har ni börjat handla saker till era små? jag försöker hålla mig men det är svårt. Vet om en månad vad det är så då är det lite lättare.
    Elin 101016

Jag har köp en hel del: - vagn -kläder ( massor) - vagga
    Ursäkta min dyslexi
  • SB2011
    Erica80 skrev 2013-07-27 22:12:44 följande:

Det gick tyvärr inge bra på sjukhuset.

Fick bara mer och mer värkar, som en vanlig förlossning fast lättare.

Helt plötsligt gick det över o jag gick för att kissa, då kom allt smile4.gif

Nej:( Jag beklagar!:(

kram
  • Erica80

Var i v 14, 13+6

Det va jobbigt att se vad som kom ut, men underbart att mannen var med hela tiden. Vi kunde gråta ut tillsammans.

Dricker en drink nu o tar det lugnt. Kommer nog sova stenhårt inatt

Svar på tråden BF januari 2014