• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • kallemaja

Åh jag lider verkligen med dig/er..

Hade du känt detta på dig i flera dagar, haft ont? Eller kom det helt plötsligt..förstår om du inte orkar svara.. Ta hand om dig

• Erica80

Ingen fara

Jag mår rätt bra just nu, får se hur det känns imorgon.

Började blöda Lite igår. Började som blodiga flytningar men sen kom rent blod men inte alls så mycket. Hade molvärk hela dagen o även idag. Blodet avtog men kom tillbaka lite idag men bara som slem.

värkarna kom vid lunch men då kunde jag inte avgöra om det va för att jag behövde gå på toa eller annat.

Förstod att det var värkar på eftermiddagen då dom blev regelbundna o då åkte vi in.

• Evemal

Hej :) jag hoppar in här. Har bf 12/1 mitt andra barn. När har ni andra bf här?

• SB2011
    Evemal skrev 2013-07-28 10:27:35 följande:

Hej :) jag hoppar in här. Har bf 12/1 mitt andra barn. När har ni andra bf här?

Välkommen å

Grattis!

Väntar oxå mitt andra barn. Har bf 19/1 tror jag! :) hur gammalt är ditt första?
  • Burberry

vad tråkigt Erica80.

Välkommen Evemal! I trådstarten finns en länk till BF-listan. Själv har jag BF 20.1, har tvillingar som är 4 år sen tidigare.

Startade förresten nyss en bildtråd med gravidkläder (i gravidforumet, under övrigt), sätt gärna in bilder där på era gravidoutfits så kan vi inspireras av varandra. Tycker det är så svårt klä sig snyggt och i sin egna stil, utbudet på gravidkläder är ju så begränsat.

• verkar

Erika80- Jag är så ledsen för er skull, ännu jobbigare att det hände så pass sent in i graviditeten. 😞

Ursäkta min dyslexi
  • kallemaja

Erika80- hemskt att behöva gå igenom det så sent som i v 14..får man veta kön och se bebisen när den kommer ut så tidigt?

All styrka till dig!!!

Svar på tråden BF januari 2014