• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • debbie85

Vi har också RUL på onsdag! Kl 11. Tror vi ska ta reda på kön. Det blir nog svårt att undvika då jag från mitt jobb är rätt så van att kolla på ultraljud. Plus att min sambo gärna vill veta. Han är helt övertygad om att det är en tjej och har lyckats övertyga mig om det också. Bara för det så är det säkert en kille. Jag tycker också dagarna går alldeles för långsamt fram tills dess samtidigt som jag vill att min semester ska gå långsamt. Spännande att läsa om allas RUL här på onsdag kväll.

28-årig Sthlmstjej bosatt i Skåne som väntar sitt första barn tillsammans med fästman. BF 140105. <3
  • 30maj

Haha ja har också rul på onsdag kl 9.00!!:) gud va kul med alla rul på samma dag! Vi ska ta reda på kön om dom ser, annars får vi snällt vänta;)

• sunnydays

Haha, kul vad många vi är som har på Onsdag :)
    Vi ska ta reda på kön om det går att se så jag hoppas lillen vill visa :)

• Wilmis07

Jag har också tid för rul på onsdag kl 15.40. Spännande

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • FrejaP
    SB2011 skrev 2013-07-29 20:27:37 följande:
    de förstår jag!  hoppas du kan få svar på va de beror på då så du slipper oroa dig för de iaf.. du borde få tid på spec mvc helt klart..och inte bara en läkare på mvc.... hur mår du annars? 
    Tack för omtanken. Jag mår bra för övrigt och har inte blödigt något mer. Har inskrivning på onsdag så får se vad de säger då. Har en dopler så när jag blir alltför orolig så kan jag i alla fall höra hjärtat slå.
  • vartjagängår

Guuud va många med rul på onsdag! Skapligt avundsjuk. :) Lycka till alla! Jag väntar snällt till deb 29onde jag..

• monsterbullen

Hej!
    Jag hade först RUL på Onsdag, men det är ändrat till Tisdag istället då jag ska till en läkare istället på grund utav att de hittade en vätskeansamling i hjärnan på bebisen i vecka 8. Har fått göra en del ultraljud efter det och vätskeansamlingen är borta och allt såg jättefint ut. Men de ville ändå att en läkare skulle göra RUL bara för att kolla så att allt fortfarande ser bra ut :)
     Är idag i vecka 18+1.

• syskonlängtan14

Usch idag är jag helt deppig! Känner mig ensammast i världen. Börjat oroa mig inför mammaledigheten tänk om man måste gå hemma helt själv och man inte klickar med andra mammalediga. Förra gången hade jag en sån tur med andra mammalediga som blev jätte sammansvetsade och träffades minst en gång varje vecka. Hur ska de bli denna gången? Bara en sån dag då allt känns ensamt. Är en väldigt social person och de värsta skulle nog vara att vara mammaledig utan nån annan att umgås med. Alla andra man känner jobbar jue....

• sunnydays

monsterbullen Skönt att det ser fint ut nu, håller tummarna att det fortsätter så.

syskonlängtan Jag hoppas också jag klickar och lär känna andra mammalediga. Är mitt första så vet inte alls hur det funkar att träffa andra föräldralediga.

Svar på tråden BF januari 2014