• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • englasmamma86
    Line79 skrev 2013-08-10 11:46:35 följande:
    Hejsan. Hoppar gärna in här om jag får😳 Är 34 år & väntar mitt andra barn 19/1. Jag bor i Nacka med min familj som består av min man, våran dotter som snart blir 6 år & en gammal hund.
    klart du får Line =) ,välkommen..
    min dotter blir oxå 6 ,då har ni oxå ett litet hopp mellan syskonen =). 
  • Mymemlan

Idag har vi fyndat spjälsäng för 250 kr med madrass! En kaxholmen spjälsäng i vitlaserad björk med sänkbar sida :) 

• popcornplaya

Igår köpte vi "ny" bil som passar bättre till vår växande familj. Så ny har vi en jätte till bil! Barnvagnar går in i bagaget utan att behöva fälla ihop till och med.

• rumpeflin

Idag har vi köpt vagn! En emmaljunga city cross, beige och svart. Jag är såå nöjd! Begagnad men ser ut att vara ny! :) vilken vecka är ni i? Och har ni köpt vagn? Jag är i v.17, kanske va lite tidig men men :)

• Kramardig

Jag hade också velat köpa vagn snart men hittar ingen jag fastnar för till 100%. Googlar och läser och alltid är det något som jag absolut inte gillar med vagnarna :/

• SaraKarla

Vecka 20 imorgon och har en brio från -07. Hade den med ettan och den var hur bra som helst, är ju så kort tid de används (tyvärr) ;) vad är det ni inte gillar med vagnarna?

• Siiran
    rumpeflin skrev 2013-08-10 15:54:03 följande:
    Idag har vi köpt vagn! En emmaljunga city cross, beige och svart. Jag är såå nöjd! Begagnad men ser ut att vara ny! :) vilken vecka är ni i? Och har ni köpt vagn? Jag är i v.17, kanske va lite tidig men men :)

Sån har jag också i gräddvit :) så fin tycker jag med den är. Känns så mysig att lägga bebben i :)
  • Kramardig

SaraKarla:

Viktigt för mig är (helst) fyra och stora svängbara hjul, stor varukorg, lätt att fälla ihop och ska ta liten plats. Den ska inte vara för bred heller och en ståbräda ska få plats. Sen får den hemskt gärna inte kosta skjortan ;)

• Magda85

Jag är oxå i v 17 och beställde både vagn och babyskydd i veckan, ramlade över ett otroligt bra erbjudande som jag hade missat om jag så bara hade funderat ett dygn extra så jag slog till :)

Svar på tråden BF januari 2014