• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • vartjagängår
    angie91 skrev 2013-08-12 12:49:19 följande:
    tjena! hoppar gärna in :) 21 år bor i östersund.. har en dotter på 6,5 månad (född januari 2013) o väntar nu ett syskon me bf 24/1 2014 :D

Åh va roligt! Har en son född 30/1 -13 & har bf 31/1 -14. :)
  • annadenise
    vartjagängår skrev 2013-08-12 12:21:56 följande:

Vet flera som har Chicco Lite way som resevagn & de är nöjda iaf. Aldrig sett någon 'vanlig' Chicco.

svärförldrarna har hittat en "vanlig" chicco, där babyskydd, liggdel och sittdel ingår, och finns att köpa i spanien. Vi ska se om vi kan provköra den när vi åker dit i september
  • Magda85

Ja inte höll det länge innan jag blev avslöjad idag inte... Började jobba kl 8 och vid 9:30 frågar ena kollegan å jag som inte kan ljuga.... Röd som en tomat och alldeles stum men dom jag jobbar med idag har lovat att hålla tyst, chefen min har nämligen semester den här veckan och jag vill verkligen inte att hon ska få reda på det ryktesvägen.

Fått galet ont i ena ljumsken och ner idag, foglossning?? Jag har bara haft känningar i höfterna tidigare graviditeter men det finns säkert fler varianter, skär som knivar liksom, nån som känner igen det?

• c4trin

Kul med kalkylatorn, jag inte gått upp så mycket som den tyckte men de kommer nog senare, de e jah säker på. Har dock funderat på ideal bikt i slutet o där fick jah ett förslag ;)

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • angie91

tackar tackar

vartjagängår skrev 2013-08-12 12:54:15 följande:

Åh va roligt! Har en son född 30/1 -13 & har bf 31/1 -14. :)
    dottern e född 29/1 -13 o nu bf 24/1 ^^  va roligt att vi har o kommer ha såå jämngamla knoddar! :D  hoppas dom får varsin födelsedag bara :D (ja slipper ju tack o lov gå över tiden) 

har en fundering.. när får man kallelsen t rul? e ju i 16+2 nu o tycker ja borde fått min typ NU?

♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • sagalo

Kul kalkylator (även om man såklart ska ta det med en nypa salt), väger ca 2kg mer än jag "bör" enligt den :p Men jag har verkligen skött varken kost eller träning bra i sommar så det är ingen överraskning precis ;) hoppas det jämnar ut sig lite nu när semestertiderna börjar vara förbi och man får tillbaka rutiner i vardagen igen :) Gud vad jag längtar till hösten och lite kyla nu förresten! Så less på att svettas konstant :p

• vartjagängår
    angie91 skrev 2013-08-12 15:01:40 följande:
    tackar tackardottern e född 29/1 -13 o nu bf 24/1 ^^  va roligt att vi har o kommer ha såå jämngamla knoddar! :D  hoppas dom får varsin födelsedag bara :D (ja slipper ju tack o lov gå över tiden) 

har en fundering.. när får man kallelsen t rul? e ju i 16+2 nu o tycker ja borde fått min typ NU? 

Sjukt kul! Ja precis, hoppas på egna dagar & egna år! :)

Jag fick min kallelse i typ v.14. Bm sa att jag skulle ringa om den inte kommit innan v.16.
  • SB2011
    sagalo skrev 2013-08-12 15:52:56 följande:

Kul kalkylator (även om man såklart ska ta det med en nypa salt), väger ca 2kg mer än jag "bör" enligt den :p Men jag har verkligen skött varken kost eller träning bra i sommar så det är ingen överraskning precis ;) hoppas det jämnar ut sig lite nu när semestertiderna börjar vara förbi och man får tillbaka rutiner i vardagen igen :) Gud vad jag längtar till hösten och lite kyla nu förresten! Så less på att svettas konstant :p

Längtar med till hösten! Värmeljus å stora koppar med the
  • sunnydays

Åh jag läntar också till hösten, och vintern. Haha, tror det är första gången jag längtar till vintern.
    Värmefuktiga luften är sjukt mycke jobbigare som preggo. Känner mig nästan frossig utan att ha frossa.

Svar på tråden BF januari 2014