• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • LeaveMeAlone

Sist jag vägde mig för nån vecka sen hade jag redan gått upp 7kg. Nu är jag i vecka 18 och misstänker att jag bara kommer fortsätta uppåt i rasande takt. Med sonen gick jag upp 30kg men då har jag för mig att jag också åt väldigt mycket. Nu äter jag inte alls lika mycket. Får bara i mig småportioner. Men men..sålänge det rinner av mig som förra gången så bryr jag mig inte. 

• SaraKarla

Jag vägde 52 kg innan jag blev gravid så jag var heller inte så stor, 3 kg är kanske inte så farligt då, äter ju massa mat tack ska kolla tabellen

• SaraKarla

Sante: vad vägde du innan du blev gravid?

• vilja89

Såhär blev mitt resultat med den där kalkylatorn.

Jag är 170 cm lång och vägde 66,5 kg på inskrivningen. Så skrev den vikten.

Jag väger nu 72-73. Så är nöjd. Har bara kulan och inget mer. :)

• sommar79

Jag har plötsligt börjat må illa på nätterna. Gjorde det under illamåendeperioden i början men nu har jag inte mått illa på flera veckor. Är i vecka 18. Sjukt jobbigt att vakna av kraftiga illamåendevågor flera ggr på natt. Just nu har jag semester så det funkar men snart börjar jag jobba igen och då är det än mindre kul. Känner någon igen sig? 

• eriksson i dalsland

Har varit på rul nu. Känns så skönt. Har varit orolig inför detta. Det var jag inte alls förra graviditeten. Men allt såg bra ut och så härligt att se att det faktiskt är något inne i magen.

• SB2011
    Emelie0087 skrev 2013-08-12 10:28:20 följande:

Någon från Malmö här?

Nä men jag bor i Kävlinge! Inte så långt i från Malmö
  • SB2011
    eriksson i dalsland skrev 2013-08-12 10:27:05 följande:

Har varit på rul nu. Känns så skönt. Har varit orolig inför detta. Det var jag inte alls förra graviditeten. Men allt såg bra ut och så härligt att se att det faktiskt är något inne i magen.

Va härligt!!! Blev du flyttad nåt? Fick ni några fina bilder?
Svar på tråden BF januari 2014