• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • popcornplaya
    syskonlängtan14 skrev 2013-08-12 21:29:11 följande:

Jag har en fråga. Nu har jag ju köpt en Wsoverall och funderar på vad jag mer behöver i vagnen. Alltså frågan åkpåse eller filtar/täcke. Hur ska ni andra göra?

Jag har köpt en fleeceoverall och kommer ha bebisen med overall och mössa i vagnen med kudde och täcke och locket på liggdelen. Räcker gott och väl. Hade så 2010 när dottern föddes på vintern och det var en riktig vargavinter och hon va varm hela tiden. Hade någon extra fleecefilt i vagnen också.
  • angie91

ringde o fråga om rul.. o dom hade inte bokat in såå de gjordes direkt o ja fick välja tid.. 29/8 kl.15.00 e de dags

♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • angie91

vartjagängår.. brukar dy gå på öppna förskolan? skulle va roligt att träfffas där framöver så kan våra knoddar leka lite

• Magda85
    syskonlängtan14 skrev 2013-08-12 21:29:11 följande:
    Jag har en fråga. Nu har jag ju köpt en Wsoverall och funderar på vad jag mer behöver i vagnen. Alltså frågan åkpåse eller filtar/täcke. Hur ska ni andra göra?
    Jag har köpt en lite tjockare fleeceoverall, men har även köpt en ulluverall. Har både en åkpåse och en fårskinnsfäll efter syskonen så får se vilket som kommer passa bäst med liggdelen när jag får hem den

Nu har jag precis kommit hem från bm. Fick tid för snittsamtal hos läkaren 29/8 och tid för nästa bm-besök som kommer vara i v 25. Ska börja käka järn men annars va väl allt bra tyckte hon. Fast jag vet inte vad jag tycker om henne riktigt... När jag väntade sonen hade jag samma bm men då blev hon sjukskriven pga psykiska besvär så fick gå hos en massa olika efter halva grav, nu fick jag känslan av att hon beter sig lite likadant, glömsk och förvirrad. Bad mig lämna ett urinprov på toaletten så skulle hon komma snart sa hon men nån sticka tog hon aldrig, och på förra besöket sa hon att hon skulle skicka iväg en remiss till snittsamtal omedelbart för att jag skulle få det klart tidigt men nu sa hon att nää men det tar vi sista delen av grav då vi har förlossningsplanering Obestämd Men fick iaf mitt datum till läkaren, efter att jag bett henne gå in i journalen och kolla hur mina förlossningar varit, suck.
  • vartjagängår
    angie91 skrev 2013-08-13 09:40:51 följande:
    vartjagängår.. brukar dy gå på öppna förskolan? skulle va roligt att träfffas där framöver så kan våra knoddar leka lite

Nej det brukar jag inte, aldrig blitt av bara. Bor i Västerås, vart bor du? Har också rul 29/8 ;)
  • annadenise
    vartjagängår skrev 2013-08-13 11:30:23 följande:

Nej det brukar jag inte, aldrig blitt av bara. Bor i Västerås, vart bor du? Har också rul 29/8 ;)

Jag bor oxå i västerås:)
  • angie91

aha.. oj de va inte närsgårds .. bor i östersund men brukar va neröver me jämna mellanrum

• popcornplaya

Usch, gick å plockade här hemma och helt plötsligt fick jag dubbelseende. Satte mig i soffan och nu är det borta men känner mig alldeles darrig. Aldrig fått såhär innan. Väldigt läskigt.

• angie91

popcorn.. blixtrade de o såå? låter som du behöver prata me din bm så hon kollar protein o blodtrycket..

• englasmamma86
    c4trin skrev 2013-08-12 11:35:40 följande:
    Jag e från Helsingborg o jobbar i Lund. :) Nära de också
    det var nära mig =) jag bor i Ängelholm.
    och det är ju inte långt till Malmö och Lund ifrån Ängelholm heller. 
Svar på tråden BF januari 2014