• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • vartjagängår
    angie91 skrev 2013-08-13 11:33:20 följande:
    aha.. oj de va inte närsgårds .. bor i östersund men brukar va neröver me jämna mellanrum

Haha nej oj, det var ju en bit..
  • annadenise
    popcornplaya skrev 2013-08-13 11:33:29 följande:
    Usch, gick å plockade här hemma och helt plötsligt fick jag dubbelseende. Satte mig i soffan och nu är det borta men känner mig alldeles darrig. Aldrig fått såhär innan. Väldigt läskigt.

så där har jag haft det vid 2-3 tillfällen sista 3 v. har inte hos bm förän 16 sep..men jag tror att jag ska se om jag kan få komma dit tidigare,kanske nästa vecka, för att kolla järnvärde..vi kanske behöver järntabletter?
  • Magda85
    popcornplaya skrev 2013-08-13 11:33:29 följande:
    Usch, gick å plockade här hemma och helt plötsligt fick jag dubbelseende. Satte mig i soffan och nu är det borta men känner mig alldeles darrig. Aldrig fått såhär innan. Väldigt läskigt.
    Otäckt! Har du provat att äta något för att höja blodsockret?
  • angie91
    vartjagängår skrev 2013-08-13 11:55:38 följande:
    Haha nej oj, det var ju en bit..

joo de e ju de.. e från skövde så man känner ju typ ingen här heller.. suck!
    ♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • popcornplaya

Hade nästan precis ätit frukost. Nu mår jag bättre. Händer det inte igen så väntar jag nog till det vanliga bm besöket.

• SaraKarla

Jag har som du popcornplaya, testade ditt (tidigare) tips med druvsocker och ibland lindrar det lite, men ibland kan det komma efter måltid precis som för dig nu. Enligt min bm så är det normalt och beror på "hormonchock" i kroppen men otroligt obehagligt!

• popcornplaya
    SaraKarla skrev 2013-08-13 12:36:47 följande:

Jag har som du popcornplaya, testade ditt (tidigare) tips med druvsocker och ibland lindrar det lite, men ibland kan det komma efter måltid precis som för dig nu. Enligt min bm så är det normalt och beror på "hormonchock" i kroppen smile1.gif men otroligt obehagligt!

Ja jag kan få blodtrycksfall/blodsockerfall ibland men då blir det mer myrornas krig i synen. Detta kändes så annorlunda.

Men som det mesta är det väll hormoner som bråkar.

Nu sover dottern middag och till sonen har jag satt på en film så nu hoppas jag få blunda en liten stund i soffan.
  • sunnydays

Skulle gå och duscha, men råka somna innan och sov i 2 tim istället. Å nu måste jag ha lunch först.
    Haha, vad saker tar längre tid nu :)

Popcornplaya, obehagligt. Äter och dricker du ordentligt? Hoppas det bara var en engångsgrej. Annars får du prata med din bm.

Svar på tråden BF januari 2014