• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • angie91
    vartjagängår skrev 2013-08-22 17:55:10 följande:

En sån har jag, bästa ever ;)
    jaa,, vi kommer ha exakt 12 månader mellan barnen o vill så grna ha den..  har inte hittat nån annan syskonvagn som ja känner så för.. ^^
    ♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • Siiran

Min vovve är lika kelen och närgången som vanligt, så kan inte säga att jag märkt nån skillnad precis på henne mer än att hon möjligtvis är lite lugnare nu. Däremot har min katt blivit mycket mer gosig och vill ligga så nära som möjligt hela tiden. Ligger i soffan och känner bebisen dansa rundor, så mysigt :) känner den varje dag nu sen nån vecka tillbaka :)

• Flikkan

Jag har RUL 09.30!
    Lyckades somna till förut och vaknar förskräckt helt blöt i ansiktet ber sambon tända lampan och hela jag är täck med blod.
    Har aldrig i hela mitt liv blött näsblod! sedan jag vart gravid har det droppat en gång men nu såg det ut som ett mord.
    Vad utlöser detta?
    Nu kan jag inte somna om i oro att det ska börja igen och jag som behöver sova :(
    Måste upp 07.30 blä...

• Me2

Jag köpte det mesta på Ullared i somras. Vi hade gett bort mycket (allt) eftersom vi inte skulle ha fler så det blev en dyr resa
    Jag tycker det fanns mycket bebis kläder, men däremot att de har väldigt lite könsneutrala kläder och eftersom vi inte vet än vad det blir blir det svårt att hitta något då. Var även missnöjd med utbudet av vinter kläder, det fanns en overall som skulle ha funkat i januari, men det var super rosa eller blå......
    Däremot fina åkpåsar till bra pris, köpte även ett "hårt" skötunderlägg och en badsits (vet inte om det heter det, sån man har i badbaljan som barnet ligger i, har ångrat att vi inte köpte det till de andra för vi tyckte det var så bökigt att bada dem när de var små) billigt. 

• LinaThulin

Aj ! Nu tror jag att jag börjar känna av foglossningen. Ont i ryggen/ svanken, höfterna och blygdbenet. Trodde jag skumme klara mig, om inte helt så iaf lite längre tid.
    Och så jag jag ont i foten av okänd. anledning, så jag kan ju knappt ta nig fram idag :)
    Imorgon bär det av till Ullared ! Ska bli skoj.
    Och idag ska jag hämta hem vagnen.
    Det blev en Buffalo, med åkpåse och sittdyna och lite andra små saker till !
    Lycklig som ett barn på julafton !! :) :)

• LinaThulin

Flikkan, jag blödde också lätt från näsan. Inte så att det rinner men jag är mycket täppt i näsan och slemhinnorna är nog väldigt sköra. Hoppas du kunde somna om och lycka till på UL !

• Baby2014
    Flikkan skrev 2013-08-23 03:11:19 följande:
    Jag har RUL 09.30!

Lyckades somna till förut och vaknar förskräckt helt blöt i ansiktet ber sambon tända lampan och hela jag är täck med blod.

Har aldrig i hela mitt liv blött näsblod! sedan jag vart gravid har det droppat en gång men nu såg det ut som ett mord.

Vad utlöser detta?

Nu kan jag inte somna om i oro att det ska börja igen och jag som behöver sova :(

Måste upp 07.30 blä...

Fan får väldigt sköra slemhinnor under grav samt att blodmängden ökas som pumpas runt i kroppen. Näsblod är inget att oroa sig för om det inte händer hela tiden.
  • Madfih072

Hej! Väntar mitt första barn i februari och har bara en liten fråga till er kunniga människor. Imorse när jag vaknade var det lite rosa blod på pappret. Är detta något jag behöver oroa mig för? Är det någon annan som har haft så? Är i vecka 14.

Svar på tråden BF januari 2014