youandme skrev 2013-08-21 11:40:49 följande:
Har suttit och funderat rätt länge nu om jag törs skriva det här... MEN: inatt kissade jag i sängen!
Jag vaknade av att det kändes lite blött och insåg att jag hade kissat på mig... Jag var fortfarande extremt kissnödig, så jag gick på toan och tömde resten av blåsan (som var proppfull). Jag drömde inte att jag var kissnödig, utan den enda anledningen jag kan komma på är att blåsan var så full att den började tömma sig själv, och jag reagerade inte för att jag sov för djupt?
Är det någon som kan trösta mig lite, helst genom att ha upplevt det här själv? Min mamma sa att det händer gravida (?), så det var inget jag behövde bry mig om (jag är väl rätt så skamsen över det hela).
Var med om nått liknande för några veckor sedan. Vi var med mina föräldrar i vår sommarstuga och jag råkade sätta läsk i halsen och började tokhosta. Kände direkt att det här kommer inte gå bra så jag lubbade mot toan men hann inte fram haha. Både mina föräldrar och killen skrattade rejält åt mig, vilket jag i och för sig gjorde också. Hela situationen vart ännu dråpligare av att jag inte hade några extrabyxor med mig utan fick gå i morgonrock resten av dagen och tvätta mina byxor i duschen som sen som tur va hann torka till nästa dag. Så du är inte ensam om att råka ut för olyckor...Försök att inte ta det så hårt. Jag tyckte att det var ganska komiskt samtidigt som jag nu i och för sig går runt och bävar för att samma sak ska hända igen på jobbet, affären, hos en kompis....aaaahhh!