• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • vilja89

Tycker det är så häftigt! Allt med bebisens rörelser!

Kände nyss hur det trycktes ut på höger sida, strax under naveln. Kände med handen och det var stenhårt. Strök med handen där och sen vips var det borta! :) <3

• c4trin
    vilja89 skrev 2013-08-25 12:52:21 följande:
    Tycker det är så häftigt! Allt med bebisens rörelser!
    Kände nyss hur det trycktes ut på höger sida, strax under naveln. Kände med handen och det var stenhårt. Strök med handen där och sen vips var det borta! :) <3
    Ja de e underbart! Själv hade jag ett himla liv i magen igårkväll, har moderkakan fram så fram tills nu har det varit lite dåligt med känningar från mini. Men de e så mysigt när man känner att bebis sprattlar (eller va de nu gör de små) o mår bra <3
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • Mymemlan

Åh har just fått reda på att det finns amningskurser här i luleå, och har just anmält mig. Så nu väntar jag bara på datum för kursen, som är vid 4 tillfällen 2 timmar varje gång. Gratis att delta dessutom :) Jag hade problem med amningen med sonen och fick ingen hjälp av min barnmorska, så denna gång ska jag vara mer förberedd! 

• vilja89
    c4trin skrev 2013-08-25 13:02:46 följande:
    Ja de e underbart! Själv hade jag ett himla liv i magen igårkväll, har moderkakan fram så fram tills nu har det varit lite dåligt med känningar från mini. Men de e så mysigt när man känner att bebis sprattlar (eller va de nu gör de små) o mår bra <3
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
    Har också moderkakan i framvägg, har känt fladder sen länge tillbaka, men de här konkreta biffarna har kommit senaste veckan typ. :) går in i v.22 idag!
  • vilja89

Funderar ofta över vad som hänt med SaraKarla, trådstartaren. :( Känns olustigt på nått vis.

• sagalo
    vilja89 skrev 2013-08-25 13:05:57 följande:

Funderar ofta över vad som hänt med SaraKarla, trådstartaren. :( Känns olustigt på nått vis.

Håller med! Hennes namn är ju det första man ser när man går in här så det är oundvikligt att komma och tänka på henne emellanåt :/ Hoppas hon dyker upp igen och att allt är bra. Verkligen olustigt.
  • LinaThulin

Kan inte leta fram gamla BF listan, men vi km väl göra en ny ? Med nya datum och skriva om man väntar en pojke eller flicka!

LinaThulin - BF 4/1, okänd

• LinaThulin

Eller kanske datum ska stå först ?

4/1, okänd - LinaThulin

Ser nu att det finns ju en separat tråd för BF listan. Sorry.

• debbie85
    LinaThulin skrev 2013-08-25 13:38:15 följande:
    Kan inte leta fram gamla BF listan, men vi km väl göra en ny ? Med nya datum och skriva om man väntar en pojke eller flicka!

LinaThulin - BF 4/1, okänd
    Finns i trådstarten: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html Men kan kanske vara kul att lägga till om det är en pojke/flicka?
    28-årig Sthlmstjej bosatt i Skåne som väntar sitt första barn tillsammans med fästman. BF 140106. <3
Svar på tråden BF januari 2014