• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SB2011

Precis som jag va rädd skulle hända ang eko diskussionen har de blivit nu fast av annan orsak!

Folk missuppfattar och tolkar saker som folk skriver fel, och tar illa upp! De e jätte svårt att skriva så alla tolkar saker rätt! Man kan inte läsa av tonläge i hur folk skriver!

Vi e alla hormonella vilket inte gör saker bättre!

Men vi måste försöka hålla sams! Vill inte att nån ska vilja lämna oss pga missförstånd!

Alla gör som dom vill, som dom känner är rätt för dom!

• Josefine02

Jag vill inte lägga mig i ER diskussion, men hur orkar ni?!?!?!? Haha! Jag skulle aldrig ställt frågan... Som sagt, alla tycker olika och alla får göra som dom vill. Där tycker jag vi sätter punkt. BRA TACK HEEEEJ!

• vilja89

Men jösses! Vilken diskussion. Tack och lov att jag jobbar om dagarna och slipper slänga mig in i det här ;)

Förresten har jag planerat in frisörbesök inom en snar framtid, men efter att ha läst studierna och forskningsresultatet så känns det självklart för mig att avstå färgningen. :)

• Trollfia

Idag fick vi se våran viga krabat :) moderkakan i framvägg vilket förklarar varför jag inte känner jättetydliga rörelser

• popcornplaya
    Trollfia skrev 2013-08-28 15:48:49 följande:

Idag fick vi se våran viga krabat :) moderkakan i framvägg vilket förklarar varför jag inte känner jättetydliga rörelser

Underbart! Har också moderkakan fram och känner bara lite ibland. Dock håller han på att spralla runt just nu :)
  • vartjagängår

Grattis! Tog ni reda på kön? :) Imorgon är det äntligen min tur!
  • SB2011

Härlig!! Grattis!

På tal om fosterrörelser och rul! När jag prata med min bm igår kläckte hon ur sig en rätt "kul" sak! Jag sa att loppan sparka väldigt mycket och man har kunnat känna de tydligt utan på magen i ca 3v nu, då sa hon "nämen oj va tidigt (18+3 idag)! Du e säker på att dom inte mätte fel?"

Haha hur skulle ja kunna veta de?
  • popcornplaya
    SB2011 skrev 2013-08-28 15:57:44 följande:
    Härlig!! Grattis!

På tal om fosterrörelser och rul! När jag prata med min bm igår kläckte hon ur sig en rätt "kul" sak! Jag sa att loppan sparka väldigt mycket och man har kunnat känna de tydligt utan på magen i ca 3v nu, då sa hon "nämen oj va tidigt (18+3 idag)! Du e säker på att dom inte mätte fel?"

Haha hur skulle ja kunna veta de?
    Min granne som har moderkakan bak började också känna utanpå så tidigt. Om inte tidigare :)
Svar på tråden BF januari 2014