Ligger fortfarande 1-2 kg minus, v 20 nu
Tog en massa prover i förra veckan för att se om det saknas något, är så extremt trött, både "sov trött" och fysiskt trött. Kan inte direkt göra någon fysiks ansträngning utan att behöva vila efteråt. Själv tror jag att det beror på att han där inne tar all energi och inte lämnar något till mig. Väntar på ett provsvar, men de andra har sett bra ut. Fasar för sjukskrivning. Med de andra har jag varit sjukskriven över halva graviditeten och det vill jag verkligen inte nu.
Undrar över sammandragningar vid UVI, har man konstanta sammandragningar då ? Min mage blir stenhård så fort jag rör mig och i fredags, efter en veckas jobb hade jag riktigt jobbiga kramper så jag satt och bölade i soffan.
Själv fasar jag över att berätta för barnen att de inte kommer få gå på dagis och fritids när lillebror kommer (15h dagis/v). Vi har riktiga dagisbarn som blir arga oavsett hur sent man hämtar, för de vill vara kvar längre. Äldsta började 6års nu i höst. Första tre dagarna var maken kvar hemma med andra barnet så han gick inte på fritids utan bara på skolverksamheten och var så arg att han inte fick gå på fritids. Vet inte riktigt hur jag ska våga lägga fram att efter jul så blir det inget mer fritids. Förstår honom verkligen för de gå så himla mycket roliga saker !
Och andra älskar sitt dagis och sin kompisar där. Förstår det, har man träffats i stort sett varje dag i 4års tid, så hur kul är det att vara hemma med mamma och en lite bebis.... Kommer bli ett väldigt hattande också för här går man 2dagar ena veckan och 3 andra på dagis och helt andra tider än vad skolan har.