• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • englasmamma86
    M Hedell skrev 2013-09-02 10:23:54 följande:
    Varit iväg på shoppinghelg med maken i helgen, big no no tycker mina fogar! Har iaf fått tag i ett foglossningsbälte som jag får hem idag, ska bli spännande att prova och se om det funkar, hoppas

Är det någon av er som siktat in er på nån barnvakt ännu? Vi har haft väldigt stor nytta av dom vi haft till dom andra barnen så vi kommer handla en denna gången oxå men vill gärna ha en med bla temperaturmätare, nån som har koll på modeller som har det?

Har ingen aning Ang temp men dem har några modeller på Gekås till schysst pris om man ska dit. Annars får du ha en separat temp
  • Line79
    Baby2014 skrev 2013-09-01 23:32:02 följande:
    Vi bor i samma stad!

verkar skrev 2013-09-01 23:34:34 följande:
    Där ser man
    Ursäkta min dyslexi

Jag är uppvuxen där! Flyttade efter gymnasiet😄
  • M Hedell
    englasmamma86 skrev 2013-09-02 10:31:28 följande:

Har ingen aning Ang temp men dem har några modeller på Gekås till schysst pris om man ska dit. Annars får du ha en separat temp
    Har alldeles för långt till Gekås tyvärr, runt 100 mil Separat temp funkar så klart oxå, men smidigt värre med allt i ett tänkte jag :-P
  • popcornplaya

Är det verkligen så nödvändigt med temp i babymonitorn? Det är väll i så fall tempen i vaggan/spjälsängen som är det väsentliga. Och man känner ju i rummet om det känns för varmt/kallt.

Men det är jag det. Och ändå är jag sjuuukt prylgalen.

• goaround
    Varit iväg på shoppinghelg med maken i helgen, big no no tycker mina fogar! Har iaf fått tag i ett foglossningsbälte som jag får hem idag, ska bli spännande att prova och se om det funkar, hoppas

Är det någon av er som siktat in er på nån barnvakt ännu? Vi har haft väldigt stor nytta av dom vi haft till dom andra barnen så vi kommer handla en denna gången oxå men vill gärna ha en med bla temperaturmätare, nån som har koll på modeller som har det?

Vad är en barnvakt??? :)
  • K87
    goaround skrev 2013-09-02 10:53:22 följande:

Vad är en barnvakt??? :)
    Två stycken apparater en som man har nära bebisen å en som man har i samma rum som en själv :)
  • K87
    englasmamma86 skrev 2013-09-02 10:29:19 följande:

Lycka till idag smile1.gif
    Jag har på onsdag (ännu längre att vänta) usch :P hoppas hoppas att allt står rätt till bara :)
  • K87
    rumpeflin skrev 2013-09-02 09:11:35 följande:

Idag har jag RUL! :) långt efter alla er andra känns det som ;) kl 11 ska vi vara där, åhhh så spännande och nervöst!

Jag har på onsdag (ännu längre att vänta) ;) hoppas att allt står rätt till då jag inte känner så mycket :) lycka till idag :)
  • svalan

Den här har vi kikat lite på, tror jag fick tipset från Kitty Jutbrings blogg :)
    www.babyland.se/neonate-babyvakt-5500a

Svar på tråden BF januari 2014