• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Vi funderar på Brio Smile med sittdel, liggdel och babyskydd. Kommer inte ihåg namnet nu men det varninte brios egna utan en annan. Man slipper köpa adapter till vagnen också, jätteskönt.

• vilja89
    SB2011 skrev 2013-09-02 21:07:49 följande:
    Va mycket du fick!:) va gav du för allt de där om ja får fråga?
    3000:- Drömmer

Bara Fisher Price gungan kostar mellan 2000-2500:- ny. Skrattande 
  • sunnydays

Verkar som att det flesta har gillat sina babygym så då får det nog bli ett sånt också. Sett rätt så söta från Skip Hop och Treetop friends :) Svårt att veta vad man ska ha och inte, ibland är det tur att familjeliv finns :)
    Mellan vilka åldrar har era använt gymmen?

• SB2011
    vilja89 skrev 2013-09-02 21:09:58 följande:
    3000:- Drömmer

Bara Fisher Price gungan kostar mellan 2000-2500:- ny. Skrattande 
    Ja de va ett kanon pris ju!!
  • Wilmis07

Vi har ett av dom enklaste babygymen till dottern,dvs ett stativ med lite hårdare saker som lät när hon slog på dom. Det var poppis,hon tröttnade ganska fort på det som var mjukt som tex laban och mumingymmen som var populära när hon föddes. Så ett av dom enklaste kommer att införskaffas nu också  typ ett sånt här:
    www.jollyroom.se/catalog/product/view/id/11884/s/happy-baby-aktivitetsgym/category/266/&ttype=click

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Belgien
    rumpeflin skrev 2013-09-02 19:17:59 följande:
    Vi har inte heller valt babyskydd än så det är vi med nyfikna på! Men vagn har vi köpt, en emmaljunga city cross, tyckte den kändes mer rejäl ( valde mellan den och brio go) vilket gubben föll för, vi bor på landet så det känns bra.

Har också skaffat emmaljunga city cross, bra ute på landet :) Och babyskyddet är emmaljunga det med!
  • vilja89
    LillFrö skrev 2013-09-02 21:39:42 följande:
    Ingen som har babyskydd från Brio? :)
    Jo, jag har :)
  • LillFrö

Låter bra! Jag tycker tt det verkar bra, och ganska smidigt, även om det så klart väger en del när man får bäbisen på plats! :)

Josefine02 skrev 2013-09-02 21:52:26 följande:
    Jag har också köpt babyskydd från brio :)

Svar på tråden BF januari 2014