Flikkan skrev 2013-09-09 11:39:35 följande:
Skulle prata med chefen nu idag när jag slutar om att jag gärna bara vill vara på demens nu och så har det varit hela tiden men om jag skulle valt så innan skulle jag intr haft något jobb alls.
Nu får jag höra på demens att den stora avdelningen har dom sagt att dom inte vill att bemanningen skickat ut förfrågningar till mig från dom. Detta var skvaller och ja det är att höra men känns rent för jävligt för att jag sjukskrivit mig i tid och otid som dom kallade det. Det dom inte vet är att jag varit gravid dom senaste 16 veckorna!!
Nu ligger jag och vilar min onda rygg och vill inte ens gå förbi dom. Så fort jag går förbi sitter alla tysta och när jag gått någon meter som nu inte går så fort för mig dom tror alltså jag hunnit långt, hör man hur dom börjar viska om mig.
Jag håller på blir tokig på dessa ursäkta förbannade
Människor jag har varit den dom gett ut sin ilska för hela sommaren gör att chefen gjort fel. Nu vet dom flesta att jag är gravid och dom verkar skämmas men inte stoppar det skitsnacket som går bakom min rygg.
50-60 åringar som snackar skit om en enda vikarie på 22 år.
Resten av vikarierna snackar också skit.
Vet inte vad jag ska göra, nu är 4 i princip borta från demens så jag har nog stor chans att få jobba väldigt myclet där, men kan ite kräva för mycket heller känns det som då det är som det är nu i snacket.
Jag vill vara på demens men också gärna jobba kortare pass på 4-5 timmar.
Jobbigt :(
fy vilka hemska kärringar, blöö på såna ! stå på dig .