Me2 skrev 2013-09-12 14:39:06 följande:
Än så länge testar jag med bara 25%, får se hur länge det fungerar...... Hade en väldigt bra läkare som sa att hon sjukskrev mig så mycket som jag ville och kände att jag orkade, men jag vill juh verkligen jobba.
Med de andra har jag pysslat en heldel, men nu skulle jag inte ens orka det.
Nu är det en timmes sov inte hämtning på dagis och skola

popcornplaya skrev 2013-09-12 09:19:52 följande:Vi hade en liten Opel Astra kombi innan som verkligen inte hade funkat med tre barn men köpte nyss "ny" bil. En Renault Grand espace. Den har tre riktiga säten bak. Och är huuuuuur rymlig som helst. Bagaget är också enormt. Du kan ställa in en vagn utan att fälla ihop den.
Vi har en Scenic som "andra" bil nu och så som den betett sig blir det tyvärr inga fler Renault i den här familjen (enligt maken). Däremot tycker jag väldigt bra om den, bara Scenicen i sig är väldigt rymlig och kommer vara min hämt och lämnings bil. Tror faktiskt inte jag heller behöver fälla ihop vagnen för att få in den....
Vi har tittat på VW Sharan, den är så grymt dyr

men underbart bagageutrymme och rymligt baksäte, men som sagt, hemskt dyr....
Alla bilar kan ju krångla. Vår Opel krångla heeeeeela tiden! Jag läste MASSOR innan vi köpte Renault nu. Det stog mellan espace och vw sharan. Typ samma problem med bilarna verkar det som. Men espacen är billigare att köpa. Sen är det bara att hålla tummarna att man slipper ännu en krångelbil. Har bekanta som också har espace och deras har inte krånglat nått.