• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • kallemaja

Bara jag som har sex minst en gång om dagen..?! sexlivet är bättre än nånsin..min man tycker att jag är det vackraste som finns! och han tycler att sexlivet blir extra härligt nu när jag bär på vårt barn! känns bra eftersom man förmodligen kommer ha ett uppehåll på nån månad efter förlossningen.. :)

• verkar
    kallemaja skrev 2013-09-13 16:05:45 följande:
    Bara jag som har sex minst en gång om dagen..?! sexlivet är bättre än nånsin..min man tycker att jag är det vackraste som finns! och han tycler att sexlivet blir extra härligt nu när jag bär på vårt barn! känns bra eftersom man förmodligen kommer ha ett uppehåll på nån månad efter förlossningen.. :)

Hummm, uppehåll på "nån månad" jag hadde avslag i nästan 2 månader....
    Ursäkta min dyslexi
  • 30maj

Fan! Är barnlediga ikväll och har bokat bord ute, första gången på väääldigt länge, och här liggrr ja med världens magknip:( får se hur kvällen blir....

• M Hedell
    kallemaja skrev 2013-09-13 16:05:45 följande:
    Vi har inte sex så ofta som varje dag oftast (det skulle vi aldrig hinna med iom att jag jobbar skift) men vi har sex relativt ofta iaf

Avslag har jag haft i 8 och 12 veckor efter förlossningarna, usch det ser jag verkligen inte fram emot... Den där ofräschkänslan Obestämd
  • verkar
    M Hedell skrev 2013-09-13 17:51:50 följande:
    Vi har inte sex så ofta som varje dag oftast (det skulle vi aldrig hinna med iom att jag jobbar skift) men vi har sex relativt ofta iaf Avslag har jag haft i 8 och 12 veckor efter förlossningarna, usch det ser jag verkligen inte fram emot... Den där ofräschkänslan

Och lukten.... Bläääää luktar död och förruttnelse.
    Ursäkta min dyslexi
  • M Hedell
    verkar skrev 2013-09-13 17:53:53 följande:

Och lukten.... Bläääää luktar död och förruttnelse.
    Ja uuuuusch Skrikandes
  • kallemaja

Ja usch så kanske det blir..låter inte fräscht! Då får man verkligen "passa på" nu...att mysa ;) är nog väldigt olika det där, en kompis till mig var på G redan efter 2-3 veckor efter förlossningen... Det är ju inte viktigast med den sexuella biten direkt efter födseln, men tror att det är superviktigt att behålla närheten och sex med sin partner trots att man blir föräldrar..,

• SB2011

Jag hade bara avslag i 2v efter sonen! Men de tog nog 4månader efter han kom tills vi kunde ha sex! Så förra gången hade vi sex en gång under ett års tid och denna gången blir de väl 0! :(

• verkar
    kallemaja skrev 2013-09-13 18:17:58 följande:
    Ja usch så kanske det blir..låter inte fräscht! Då får man verkligen "passa på" nu...att mysa ;) är nog väldigt olika det där, en kompis till mig var på G redan efter 2-3 veckor efter förlossningen... Det är ju inte viktigast med den sexuella biten direkt efter födseln, men tror att det är superviktigt att behålla närheten och sex med sin partner trots att man blir föräldrar..,

Nej, det är inte fräscht. Det är ju ett sår i livmodern där moderkakan har suttit som blöder. Nu när jag har två i min mage och moderkakan är större än normalt, ser inte fram imot avslaget.
    Ursäkta min dyslexi
Svar på tråden BF januari 2014