• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • popcornplaya
    Malimari skrev 2013-09-12 19:09:24 följande:

Jag vill ha en Touran så småningom.. smile5.gif

Touran tycker jag själv är alldeles för liten. Fast det beror ju på vad man jämför med.
  • Baby2014
    Malimari skrev 2013-09-12 19:09:07 följande:
    Jag hade valt VW'n helt klart. Renault har jag alldeles för dålig erfarenhet av. Sen är det såklart stor skillnad på inköpspris..

Har också haft en Renault och aldrig mer säger jag!

Jag är en fordtjej nu, ni som vill ha en bra fam.bil så kan jag varmt rekommendera ford c-max! Underbar bil och inte så dyr att köpa en bättre beg. 2011 tex.
  • bananiss

Vartjagängår jag bor också i Västerås ju haha ;) kollade också på de där, en kompis/bekant från öppna förskolan var med :) lite roligt :)!

• sunnydays

Ush, ställde mig på vågen nyss och har gått upp 7 kg redan. Jag väger redan för mycke så hade väl tänkt mig runt 7-10kg sammanlagt. Min syster gick upp runt 20 kg och jag hoppas inte jag slutar där. Har desutom ont i blygdbenet så kan inte gå så jättemycke. Men har iaf plockat upp min stegräknare och satt på mig nu. Så kan jag iaf se till att jag inte sitter heelt still.

• M Hedell

Vi har en Peugeot 307, är otroligt nöjd med den men varit mycket otur med den ist som inte varit just bilens fel men minst lika irriterande dock just nu har vi flickan i bältesstol bakom förarsätet och pojken i bakåtvänd stol i baksätet bakom passagerarstolen. Väldigt osäker på om babyskyddet kommer att få plats mellan dom, annars är tanken att ha babyskyddet fram och när det är urvuxet så har förmodligen sonen även vuxit ur sin bakåtvända (huvudet tittar just nu upp en liten bit över kanten) så då får bebis ta hans stol, en maxi cosi mobi, och han en bältesstol. Men jag skulle gärna se att vi köper en till bil faktiskt, det är lite bök med att samsas om en bil.

• M Hedell

Ang apotekköp. Vi hade mycket användning av koksaltlösning, inotyol, babyolja, nagelsax för barn, bindor, babypuder, nässug bla

Får man förresten fråga vart man får tag i rabattkupong dit? Skulle oxå behöva göra en beställning

• M Hedell
    M Hedell skrev 2013-09-13 09:16:42 följande:
    Ang apotekköp. Vi hade mycket användning av koksaltlösning, inotyol, babyolja, nagelsax för barn, bindor, babypuder, nässug bla

Får man förresten fråga vart man får tag i rabattkupong dit? Skulle oxå behöva göra en beställning
    Åh just de! Glöm inte handsprit! Så både ni familjen och besökare kan använda Sen har ACO en suverän tvättkräm som är mild och bra, superbra vid blöjbyten.
  • SB2011

Fy fan för denna natt! Trilla igår kväll å fogarna fick stryck så ja kunde knappt röra mig utan att lipa (trots citodon) och ovan på de har jag fått trotsa smärtan och springa på toa var 30min mellan kl22-04 typ! Vet inte hur många onda sd jag haft i natt heller pga allt detta!! 1 v kvar tills min rullstol kommer!

• Siiran
    SB2011 skrev 2013-09-13 09:48:34 följande:
    Fy fan för denna natt! Trilla igår kväll å fogarna fick stryck så ja kunde knappt röra mig utan att lipa (trots citodon) och ovan på de har jag fått trotsa smärtan och springa på toa var 30min mellan kl22-04 typ! Vet inte hur många onda sd jag haft i natt heller pga allt detta!! 1 v kvar tills min rullstol kommer!

Usch fy låter hemskt :( hoppas det känns lättare sen med rullstolen! Kram!
  • englasmamma86
    SB2011 skrev 2013-09-13 09:48:34 följande:

Fy så hemskt, stackare du får försöka ta det lungt.inte bra att trilla ju .har du ringt bm ?
Svar på tråden BF januari 2014