• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin
    englasmamma86 skrev 2013-09-18 20:10:25 följande:
    ska inte på nån hallowenfest men vet en kompis som målade magen till en pumpa =)
    De va faktiskt min första tanke annars!
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • sunshine93
    c4trin skrev 2013-09-18 20:13:03 följande:

Ja jag har också sett dem, lite väl creepy tycker jag ;)

Men hittade en variant där man har ett dockansikte och en hand som e under en tight tröja, ganska cool så den e jag sugen på. Med vitmålat ansikte och svart runt ögonen blir den nog ganska cool!
    Tänkte att de kanske fanns många bra idéer här ;)

Jaa dom på google va liiite väl lääskiga tycker jag med...

Den där kostymen ser faktiskt cool ut .....
    Åhh jag läääängtar efter halloween, en av mina favvo högtiderSkrattande
    Ja va t.o.m inne en runda på BR leksaker då dom börjat få in halloween dekorationer....självlysande pumpa, spindlar , spöken .....hahha....blev så barnsligt lycklig...
  • c4trin
    sunshine93 skrev 2013-09-18 20:18:54 följande:
    Jaa dom på google va liiite väl lääskiga tycker jag med...

Den där kostymen ser faktiskt cool ut .....
    Åhh jag läääängtar efter halloween, en av mina favvo högtiderSkrattande
    Ja va t.o.m inne en runda på BR leksaker då dom börjat få in halloween dekorationer....självlysande pumpa, spindlar , spöken .....hahha....blev så barnsligt lycklig...

En av mina också, de e såå roligt att ha en anledning att klä ut sig o pyssla lite :D
  • Josefine02

Vilken idiot till läkare, säg ifrån bums! Annars lär personen bara fortsätta. Peppkram till dig!

Idag har jag och sambon pratat med en doula som vi ska ha med oss på förlossningen. Vi pratade på i två timmar och tiden bara sprang iväg! Och just nu känner jag mig så mycket tryggare redan och till och med lite peppad, men samtidigt lite livrädd inför förlossningen. Ska läsa föda utan rädsla. Någon som läst? :)

• sunshine93
    c4trin skrev 2013-09-18 20:23:08 följande:

En av mina också, de e såå roligt att ha en anledning att klä ut sig o pyssla lite :D
    Ja det är lite långt kvar till halloween men jag har redan börjat planera och pyssla

Fast jag klarar inte av att kolla på skräckfilmer...det går bara inte...för en vecka sedan va det en skräckis på tv(Mama tror jag den hette) och jag och min man satt och kolla på den....jag klarade inte av det .....blev jätterädd och märkte att bebisen inte heller uppskattade det så mycket då hon började sparka jättemycket...Spöke

Jag hittade en annan gravid halloween kostym på google ....kanske inte lika kreativ :-P

• K87
    englasmamma86 skrev 2013-09-18 19:25:28 följande:
    beklagar sorgen <3
    Tack så mkt <3
  • K87
    Malimari skrev 2013-09-18 19:03:48 följande:

*kram* :(
    Kram!
  • K87
    Kramardig skrev 2013-09-18 19:55:53 följande:

Beklagar! Usch vad tråkigt :(
    Ja känns jobbigt :(
  • c4trin
    sunshine93 skrev 2013-09-18 20:38:26 följande:
    Ja det är lite långt kvar till halloween men jag har redan börjat planera och pyssla

Fast jag klarar inte av att kolla på skräckfilmer...det går bara inte...för en vecka sedan va det en skräckis på tv(Mama tror jag den hette) och jag och min man satt och kolla på den....jag klarade inte av det .....blev jätterädd och märkte att bebisen inte heller uppskattade det så mycket då hon började sparka jättemycket...Spöke

Jag hittade en annan gravid halloween kostym på google ....kanske inte lika kreativ :-P

Ja den e söt, har sett den också faktiskt =) Finns många roliga idéer!
Svar på tråden BF januari 2014