Burberry skrev 2013-09-19 07:30:00 följande:
Alltså hur trött kan man egentligen vara? Hb bra, men ändå så lite energi och så mycket som borde göras.. (Och då är jag ändå en person som prioriterar bort de flesta "måsten"). Vet promenader skulle ge energi, men dem har jag inte hunnit med sista veckan.
Kom hem från husbilsemester i Nordnorge på måndag kväll, jobb o barnens gympa på tisdag, onsdag jobb o dotterns balett i grannstaden samt påfyllning av vårt loppisbord samtidigt. Idag borde jag efter jobbet ta itu med smutstvättberget som växte under de tre veckor vi väntade på ny tvättmaskin istället för den som gick sönder, samt börja städa till makens kalas på söndag om jag ska hinna igenom alla tre våningarna till dess (foglossningskänningar o damsugning är ingen rolig kombination kan jag tala om..)
Ni andra som har barn från innan, orkar ni lika bra som förr med vardagen? Eller är det inte bara jag som tycker energin försvinner som gravid?
Så, nu har jag gnällt av mig lite
Som tur är så är allt inte negativt. Mår relativt bra, har fin familj. Många julklappar är redan inhandlade, om några veckor åker vi till USA på semester (ser redan fram emot shoppingen) och kanske bäst av allt; hittade nyligen ett par supersnygga vinterstövlar som jag kan använda i vinter när mina vanliga med hög klack inte fungerar pga höfterna, jag som trott det inte fanns snygga utan klack. Tycker det är viktigt med kläder man känner sig fin i fast man är gravid.
jag skiter fullständigt i alla måsten =) haha ,orkar inget typ som gravid så jag har slutat att ta tag i alla måsten och njuter och vilar/sover varenda stund jag får möjlighet till.
ha en underbar semester =)