• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • vilja89

Idag klockan 15 får vi lyssnade på Ärtans hjärta :) Ska bli så mysigt! Och spännande att mäta magen. Tror jag ligger över medel, men vi får se :)

• sunnydays
    SB2011 skrev 2013-09-19 13:11:17 följande:
    Lämnade ett meddelande till min bm som ringde upp fort! Hon blev vansinnig när hon hörde vad som hänt och sa att hon skulle anmäla honom för så får man inte göra! Och att jag skulle bli igångsatt om hon så skulle köra mig in till förlossningen själv å sätta igång mig! Sen skulle hon ringa spec mvc och se till att ja fick prata med en annan läkare! Tog nog inte äns en kvart så ringde hon igen och då hade hon prata med idioten och han hävda att allt va ett stort missförstånd!? Men jag skulle få bli igångsatt om de var de jag ville!
    Skulle slippa den läkaren fler gånger iaf! Känns lite bättre men e fortfarande ledsen och äter stora mängder choklad! Så tjock lär jag bli!
    Vad skönt att du får bli igångsatt och slipper idiotläkaren. Han sa nog missförstånd för att inte få någon skit sj. Bra att du verkar ha em bra bm.
  • Siiran

Varit på veckans besök hos psykologen nu, jag som tyckte att jag började må bättre. Tydligen gör jag inte det precis. Nu har hon bokat in ett besök nästa vecka då min mamma ska vara med för att hon ska förstå min situation ordentligt. Känns lite jobbigt. Detta kom hon dessutom fram till för att min mamma går till samma psykolog och psykologen hade kopplat ihop våra historier och kommit fram till att mamma tror att jag mår bättre än jag gör. Känner mig som en olydig elev som nu ska till skolan och få berättat för mamma vad jag håller på med. 

Faasen med vill bara må bra nu! 

• Malimari

Bra att du ringde, sånt ska man anmäla annars få¨r idioter som honom jobba ostört på sin höga tron.. Hoppas allt blir som du vill ha det. Kram!

• vilja89

Lyssnat på Ärtans lilla hjärta idag. :)

BM satte grejen på magen och det började dunka direkt. "Oj, har inte varit med om att det hörs så högt och snabbt!" :)

Riktigt häftigt var det! Sambon skulle spelat in ljudet, men vi glömde bort oss!

Symfusmåttet låg på 26 cm, vilket var i överkant på kurvan, men hon sa att det var jättebra och hellre det än för litet.

Hjärtat slog i 144/bpm. :) och jag hade gått upp 9 kg sedan v.6.

• Jossehaugen
    Josefine02 skrev 2013-09-19 10:37:55 följande:
    Är i v. 22 nu och ska inte till BM föräns 17 okt! Tycker allt är så seeeent! :( vad är taktilbehandling? Sover så jävla dåligt!!

Det är en sort av avslappnings massage Riktigt skön!
  • kallemaja

Vad har ni i HB?

Alltså blodvärde..mitt var dåligt när jag var hos BM, hade 103 bara så måste fylla på med järn nu!!

• Wilmis07
    kallemaja skrev 2013-09-19 17:29:57 följande:
    Vad har ni i HB?
    Alltså blodvärde..mitt var dåligt när jag var hos BM, hade 103 bara så måste fylla på med järn nu!!
    Mitt låg på 100 sist,hade stigit från 97 så det var ju bra iaf
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Mymemlan

alltså.. Idag har jag haft ganska många sammandragningar till och från. Dom har inte gjort ont, men nu på eftermiddagen har jag en molande smärta i ryggen och i magen.. Borde jag ringa någon eller ska jag räkna det som normalt? 

• SB2011
    kallemaja skrev 2013-09-19 17:29:57 följande:

Vad har ni i HB?

121! Mitt hade ökat av alla mina leverpastejs mackor:)
Svar på tråden BF januari 2014