• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Endag

Det översta blev lite tokigt :/ Jag har inte sovit bra sen några månader tillbaka, för gå på toa flera ggr varje natt och blir sen liggandes vaken länge. Orkar knappt med dagarna längre, tvingar mig att göra saker och att jobba ... Orkeslös till tusen.... Fler som har så här??

• Siiran

Usch ja, kan inte heller sova fast att jag är jättetrött. Vaknar också många gånger om natten och behöver kissa (så fort jag rör mig i sängen känns det som blåsan blir tilltryckt) och sen är det svårt att somna om. Som tur är är jag sjukskriven 50%, men även korta arbetsdagar börjar kännas tungt. Hoppas dock att jag klarar hålla ut fram till jul då jag går på föräldraledighet! Men det känns verkligen att man skulle behöva mer sömn

• verkar
    Endag skrev 2013-10-10 13:16:53 följande:
    Det översta blev lite tokigt :/ Jag har inte sovit bra sen några månader tillbaka, för gå på toa flera ggr varje natt och blir sen liggandes vaken länge. Orkar knappt med dagarna längre, tvingar mig att göra saker och att jobba ... Orkeslös till tusen.... Fler som har så här??

Be din BM kolla järnt, det kan vara det som spökar.
    Ursäkta min dyslexi
  • englasmamma86

Ni som vill vara med i fb gruppen lägg till bella Andersson (bild på en liten pojke på pressen) skicka sen pm och be henne lägga till er. Gruppen är hemlig så den syns nog inte om man söker på den. Annars lägg till mig Moa Åstrand Ekstrand så lägger jag er i gruppen ..ni kan plocka bort mig som vän sen men man kan bara lägga till om man är vän.

• englasmamma86
    Josefine02 skrev 2013-10-10 11:54:30 följande:
    Men va tråkiiiiigt! :( jag har ju precis tagit bort fb och jag vill inte ta tillbaka den!

Kan du inte aktivera den igen ? Du behöver ju inte vara aktiv med annat där :)
  • Endag

Hej Moa, jag lägger till dig som vän nu på fb då jag gärna vill bli medlem i den gruppen

• SB2011
    englasmamma86 skrev 2013-10-10 18:26:04 följande:

Ni som vill vara med i fb gruppen lägg till bella Andersson (bild på en liten pojke på pressen) skicka sen pm och be henne lägga till er. Gruppen är hemlig så den syns nog inte om man söker på den. Annars lägg till mig Moa Åstrand Ekstrand så lägger jag er i gruppen ..ni kan plocka bort mig som vän sen men man kan bara lägga till om man är vän.

Tack! :)
  • Josefine02

Mjaaae. Jag vet inte. Är den som inte vill visa mig så mycket offentligt på nätet och så ser alla vad jag gör. Gillar inte riktigt det! Men jag får väl fundera på det! Jag tyckte det ju var så bra häär :)

• SB2011
    Josefine02 skrev 2013-10-10 19:36:31 följande:

Mjaaae. Jag vet inte. Är den som inte vill visa mig så mycket offentligt på nätet och så ser alla vad jag gör. Gillar inte riktigt det! Men jag får väl fundera på det! Jag tyckte det ju var så bra häär :)

Skaffa ett anonymt konto då:) behöver ju inte ha nåt som kan kopplas till just dig och du behöver int ha en massa vänner på de!:)
Svar på tråden BF januari 2014