• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • englasmamma86
    LivetEnligtSandra skrev 2013-10-09 15:56:40 följande:
    Ja, D-droppar får man av barnmorskan första besöket efter födseln och sen hela uppväxten så länge de anses behöva det:) 
    man får dem bara till dem är ca 1-2 år minns ej helt. d-vitamin får man av solens strålar naturligt och eftersom små barn inte ska vistas i solen alls så behöver dem tillsätta detta genom vitaminer. när barnet sen är 1,5-2 år får dem d-vitamin av solen ändå och man behöver inte tillsätta det. =)
    ska man fortsätta med dem sen får man köpa dem själv på apoteket. 
  • englasmamma86
    Josefine02 skrev 2013-10-10 10:59:34 följande:
    Har alla gått över till fb gruppen nu istället? Ekar väldigt tomt här!

Ja det är så mkt lättare att skriva.läsa och gilla saker där .snart slutar jag nog gå in här synd för dem som inte hade fb bara.
  • Endag
    c4trin skrev 2013-10-08 08:50:30 följande:
    Idag har jag tagit semester då jag sovit dåligt i 1 vecka o natten till igår sov jag ca 3 timmar... Jag kan helt enkelt inte somna o när jag väl gör det så vaknar jag efter ca 30 minuter igen o får börja om. Inatt sov jag liite bättre, ca 5 timmar *himmelriket*. Hoppas verkligen att detta e övergående, och de e snart!!
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se

Jag har inte sovit bra sen några månader tillbaka, för gå på toa flera ggr varje natt och blir sen liggandes vaken länge. Orkar knappt med dagarna längre, tvingar mig att göra saker och att jobba ... Orkeslös till tusen.... Fler som har så här??
Svar på tråden BF januari 2014