• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kattamaja

Mademoiselle: så roligt! Är du sugen på att flytta "hem" igen eller har ni rotat er i Stockholm?

• Mademoiselle

Min man kommer från södra Sverige och skulle nog aldrig kunna tänka sig att flytta norrut så det är inget alternativ även om jag kan se att det skulle ha vissa fördelar att bo nära familjen.

• Kattamaja

Ja, jag är så tacksam över att ha familjen så nära och att de även vill och kan vara en stor del i barnens liv. Men ni kanske har makens familj i närheten?

• Mademoiselle

Nej, de bor längre söderut. Det är klart att det skulle underlätta vardagen en massa att ha familjen nära. Att inte ha det innebär dock att man verkligen umgås intensivt när man väl ses (på gott och ont).

• NorasMamma

Är från Norsjö, 8 mil från Skellefteå :) Att ha familjen nära är guld värt! Har min mamma och sambons föräldrar här och min pappa i Skellefteå.

• Kramardig

Jag bor också i Luleå :)

Känner nästan lite stress över att köpa bebiskläder och sådant men jag orkar verkligen inte. Känns som att jag tycker att alla bebiskläder är tråkiga och fula haha

• majpan

Har världens bästa sambo! Han skickade precis en bild på en jättefin retro liggvagn i röd manchester och skrev att han hade den i bilen. Letade redan med sonen efter den perfekta manchestervagnen men hittad den aldrig. Nu ska vi bara "inreda" den också =) SÅÅÅ nöjd!

• syskonlängtan14

Jag är från Alvesta i småland. Vi har familj på 2,5 mils avstånd och även min familj på 10 så inte så långt. Men någon "nytta" av familjen har vi inte ändå. så känns som vi kunde bott på längre avstånd ifrån dem. Däremot vill ju svärföräldrarna gärna träffa honom varje vecka men då vill de att vi ska köra till dem. Inte alltid man är så sugen på de utan hade varit lättare om dem kom hit men både svärisarna och mina föräldrar är bekväma och hemmakära *suck* 

Svar på tråden BF januari 2014