• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin
    Endag skrev 2013-10-10 13:15:06 följande:

Jo så har jag de också, mer eller mindre störd nattsömn men har inte sovit en hel natt sedan jag blev gravid
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • HimmelHav

Jag kommer stanna här, tycker också det blir för personligt på Facebook

Har svårt att sova men inte pga magen. Det är min dotter på 1,5 år som är i nån fas så hon vaknar kl 3 och vägrar somna om om man inte sjunger/vyssjar/håller handen.

• Burberry

Jag stannar också här. Är redan alldeles för mycket på FB, och tycker FL är FL, och FB är FB.

Varit på läkarkontroll idag. Allt ok. Vecka 26 och SFmått 22 cm. Bara gått upp 200 gram sista månaden, skönt när jag ju gick upp så mycket första tiden.

Fört en massa flickläder till loppis idag - får verkligen hoppas läkaren såg rätt då på ul när han sa det var en pojke..

• syskonlängtan14

Jag är också endast här. Kollar familjeliv varje kväll ändå då så ;)

Jag har också lite problem med sömnen. Har jag vaknat till så måste jag upp så är de bara. och med en son som vaknar flera gånger per natt ibland så blir de mycket spring ;)

Har sjukt ont in mina höfter i dag. Ber till Gud att de är borta imån. Och dröjjer med att komma tillbaka. Vill inte ha dessa foglossningar. usch nej.  

• Josefine02

Skönt att det är några kvar i tråden i alla fall! Trodde alla hade dragit :) Var beredd på att lämna :)

Samma här. Har inte sovit en hel natt sen jag blev gravid. Mycket oro och nedstämdhet tror jag det är som ställer till det hela. Vaknar som en klocka. Varje natt!

Mer sömn åt folket. Peppkram!

• Tokfrans

Har haft foglossning från helvetet i 2 veckor nu, sambon får hjälpa mig upp på morgonen t.om..
    Tvungen att sjukskriva mig , hoppas jag iaf, Ska till läkaren på måndag.

Någon mer som har stickningar/högg i magen ?

• Kramardig

Jag stannar också här!

Den 25e flyttar vi till nya lägenheten. Vi har börjat packa endel men det är så himla tråkigt och jobbigt!!

Idag ska vi på husvisning, det känns som att det är rätt hus för oss. Jag är rädd att vi kommer älska det och sedan förlora budgivningen. Även fast vi försöker ställa in oss på att förlora så tänker man ändå "tänk om det blir vårt hus!"

Hoja!

• Me2

Stannar också här, men tråkigt att tråden dog helt....

Antar att den här och ev nästa vecka blir sista jag jobbar, har börjat spy igen och det funkar verkligen inte på mitt jobb. Känns så deprimerande för jag ville verkligen jobba så länge som möjligt den här gången och jag har kämpat som en tok med maten och hade äntligen lyckats gå upp ett kilo, så kommer det här som ett slag i ansiktet

• Siiran
    Tokfrans skrev 2013-10-11 01:39:55 följande:
    Har haft foglossning från helvetet i 2 veckor nu, sambon får hjälpa mig upp på morgonen t.om..

Tvungen att sjukskriva mig , hoppas jag iaf, Ska till läkaren på måndag.

Någon mer som har stickningar/högg i magen ?

Jag tror att jag med har fått foglossning senaste veckan. Känns som det sitter knivar i svank, höfter, ljumskar och blygdbenet också är det nån som vrider om knivarna ibland liksom. Hugger och ilar som bara den, kan inte sova :/ är det så det känns för dig med? Vet inte hur foglossning känns. Ska dock till bm idag så får se vad hon säger
  • Siiran
    Kramardig skrev 2013-10-11 06:06:04 följande:
    Jag stannar också här!

Den 25e flyttar vi till nya lägenheten. Vi har börjat packa endel men det är så himla tråkigt och jobbigt!!

Idag ska vi på husvisning, det känns som att det är rätt hus för oss. Jag är rädd att vi kommer älska det och sedan förlora budgivningen. Även fast vi försöker ställa in oss på att förlora så tänker man ändå "tänk om det blir vårt hus!"

Hoja!

Vad kul, lycka till! :)
Svar på tråden BF januari 2014