• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • LivetEnligtSandra
    Baby2014 skrev 2013-10-14 10:24:08 följande:
    Igår ville flickan ut, hafe SD jela dagen som blev värre och värre. Kom in strax efter 19 barmet mådde inte bra i magen hjärtljuden sjönk hela tiden så Det blev akutsnitt! Flickan mår jättebra hon andas själv trots att hon hat respirator och så fick hon en påse blod. Hon föddes i v 26+4 vägde 875gr och var 36cm m. Ursäkta min stavning, morginet gör det inte enkelt
    Grattis till den otroligt lilla flickan, önskar er all lycka i världen! Hjärta
  • Tokfrans
    Igår ville flickan ut, hafe SD jela dagen som blev värre och värre. Kom in strax efter 19 barmet mådde inte bra i magen hjärtljuden sjönk hela tiden så Det blev akutsnitt! Flickan mår jättebra hon andas själv trots att hon hat respirator och så fick hon en påse blod. Hon föddes i v 26+4 vägde 875gr och var 36cm m. Ursäkta min stavning, morginet gör det inte enkelt
    oj jäklar, grattis! :) Antar att hon blir kvar på neo-avdelningen ett par veckor eller hur funkar de?, du behöver inte svara om du inte vill. :)
  • Kattamaja

Oj, vilken turbotjej! Stort grattis, skönt att hon mår bra, lycka till och hoppas att allt går bra.
  • Siiran

Baby2014: Stort grattis! Hoppas allt fortsätter gå bra, låter som en tuff liten tjej

• sunshine93
    Ett stort Grattis till dig och ett VÄLKOMEN TILL VÄRLDEN till lilla flickan va sköönt att bebis mår bra trots sin tidiga ankomst.Glad
    Lycka till och grattis ännu en gångFlört

• sunnydays
    Men oj, grattis till lilla tjejen. Skönt att hon andas sj och mår bra :)
  • Baby2014

Tack alla! Hon mår jättebra! Imorse kopplades respiratorn bort och hon andas på egen hand. Helt otroligt bara det. Hon är riktigt stark lilltjejen. Jag blir kvar så länge jag behöver sen blir föräldrarna kvar med henne här. Sen ska vården fortsätta i hemkommunen då neonatal inte ingår i fria vårdvalet.

• Tokfrans
    Baby2014 skrev 2013-10-14 18:00:53 följande:
    Tack alla! Hon mår jättebra! Imorse kopplades respiratorn bort och hon andas på egen hand. Helt otroligt bara det. Hon är riktigt stark lilltjejen. Jag blir kvar så länge jag behöver sen blir föräldrarna kvar med henne här. Sen ska vården fortsätta i hemkommunen då neonatal inte ingår i fria vårdvalet.
    Härligt att höra :)
    Läste att du va surrogatmamma, visste inte att de va lagligt i Sverige hehe. Tycker de är väldigt fint i de du gör :),
    Hoppas allt är bra med dig med efter allt? 
  • Tokis

Men lilla tösen då! Lite bråttom! Skönt att allt är bra ändå! Hoppas du snart mår bra med!

Svar på tråden BF januari 2014