syskonlängtan14 skrev 2013-10-14 21:13:19 följande:
Idag fick jag gå hem tidigare ifrån jobb. Vet inte vad som hände de bara brast på något vis och jag fick panik. Hade svettningar till och från kände mig yr till och från. Illamående och gråten i halsen. Troligen haft lite för mycket för mig de sista dagarna och sedan var stressen på jobb och förseningar pricken över i:et så kroppen sa stop. Så jag fixade någon (chefen) som kunde gå in för mig och sen stack jag. bara lämnade allt. Usch aldrig känt så och de har kommit i omgångar under kvällen. De jobbiga är att jag stod inne hos chefen och storbölade fick gå gråtfärdig förbi alla patienterna och ut till bilen och storbölandes hem och även framför sonen. Kunde inte hålla inne de helt enkelt. Sonen visste inte hur han skulle tackla de utan försökte få mig att måla med honom men de fick bli mys i sängen och bolibompa istället. Är de likadant imån på jobb så får jag helt enkelt sjukskriva mig så jag kan vila en dag eller två. Var även hos Bm på väg in till jobb idag för jag inte tyckt jag känt bebisen lika mycket. Men den mådde i alla fall bra och hjärtat slog på så bra så och även känt den sparka ikväll så de är ju skönt i alla fall...
En sån dag hade jag också faktiskt, hämskt e de! Jag tog semester dagen efter (fick välja om jag ville ha sjukdag eller semester sa chefen, men semester kostar ju ingenting). Usch, lider med dig. Om de e nån tröst så mådde jag bättre dagen efter o när jag var tillbaka på jobbet igen va de bra. Hoppas du mår bättre snart