• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • S1982
    sandri88 skrev 2013-10-30 16:28:12 följande:

Blir inget idag men imorgon om flödet är lika dåligt, men det har legat på samma hela tiden när jag varit inlagd så fattar inte varför de skulle vara bättre imorgon.
    Vilken vecka är du i nu? Jag håller mina tummar!
  • sandri88
    S1982 skrev 2013-10-30 17:55:19 följande:
    Vilken vecka är du i nu? Jag håller mina tummar!

Vecka 29 men han är väldigt liten han är kort men är ingen dvärg och väger knappt 1kg.
  • Kramardig
    sandri88 skrev 2013-10-30 19:48:16 följande:
    Vecka 29 men han är väldigt liten han är kort men är ingen dvärg och väger knappt 1kg.

Var på läkarna! En av mina nära råkade ut för samma sak och det slutade dåligt för att dom ville vänta ett tag. Så ge dig inte! Lycka till!
  • englasmamma86
    sandri88 skrev 2013-10-30 19:48:16 följande:

Vecka 29 men han är väldigt l
    iten han är kort men är ingen dvärg och väger knapp

Jag önskar dig verkligen lycka till när nu snittet än blir av <3.. tänker på er. 
  • Barndrömmar
    Belgien skrev 2013-10-30 11:01:56 följande:
    I sverige ja, men inte här i belgien. Här kollas det på bebis varje gång jag träffar doktor. Har fått bilder med mig hem 4 gånger. en utav dessa gånger var 3D också. Känns tryggt att få se bebis så glad att jag får se så ofta :)

Jaha! Det visste jag inte. Det förstår jag är väldigt kul och betryggande :D Lycka till med allt!
  • sandri88
    Tokis skrev 2013-10-30 23:25:48 följande:
    Hur har det gått Sandri??

Har kollat på operationsalen och den avdelningen som han kommer hamna på. Sen får jag äta flyttande till frukost så det blir nog snitt. Det var ju som en annan på avdelningen sa om han inte växer vad gör han då i magen. Jag tänker ju stå på mig imorgon, eftersom flödet har ju varit så här i två veckor det blir ju inte bättre och han går ju upp knappt 100g i veckan.
  • sandri88
    Kramardig skrev 2013-10-30 20:53:11 följande:
    Tack tror det kommer gå bra. Var på läkarna! En av mina nära råkade ut för samma sak och det slutade dåligt för att dom ville vänta ett tag. Så ge dig inte! Lycka till!

Jag tänker inte ge mig han måste ju må bra, det är ju mitt och sambons första barn. Den läkaren som gjort alla ultraljud har ju varit orolig redan från början han har aldrig följt kurvan har alltid varit kort.
  • LeaveMeAlone
    sandri88 skrev 2013-10-31 03:47:02 följande:

Jag tänker inte ge mig han måste ju må bra, det är ju mitt och sambons första barn. Den läkaren som gjort alla ultraljud har ju varit orolig redan från början han har aldrig följt kurvan har alltid varit kort.
    Lycka till idag och hoppas allt går bra för er och lilleman. Förstår att det måste kännas oroligt för er.

• Tokis

Nej då kanske det är bättre han kommer ut o får sondmatas och så så han får i sig och växer

Svar på tråden BF januari 2014