• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Siiran

Vecka 29 och plus 6 kg än så länge. Hoppas man inte exploderar för mkt nu på slutet ;)

• Oh baby
    Siiran skrev 2013-11-05 11:57:25 följande:
    Vecka 29 och plus 6 kg än så länge. Hoppas man inte exploderar för mkt nu på slutet ;)

Ahh v 31 och plus 6 kg :) Håller tummarna precis som du! {#emotions_dlg.flower}
  • annadenise

bm säger att ens vikt ökar snabbt nu mot slutet..men de är ju mycket vätska också som gör att man svullnar upp...

• c4trin
    kallemaja skrev 2013-11-05 10:36:03 följande:
    Vilken vecka är ni i nu? Och hur många kg har ni gått upp totalt?

Vecka 29, går in i 30 om 2 dagar. Jag har gått upp snart 5 kg nu. Man går upp mycket sista veckorna men en hel del av det e ju bebis också :)
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • svalan

Är det någon som vet vart man kan köpa tjockare gravidleggings nu till vintern? :)

• annadenise
    svalan skrev 2013-11-05 12:39:32 följande:
    Är det någon som vet vart man kan köpa tjockare gravidleggings nu till vintern? :)

jag har tänkt att köpa de som finns på hm och ha ett par tunnare strumpbyxor under, de tycker jag funkar. annars får du nog leta på mammasidorna på internet.
  • Mantra

Hm har tjockare leggins :) nu har vi bestämt oss för vilken syskonvagn vi ska ha och ska snart beställa! Det blir en bugaboo donkey. Att det kan vara så kul med barnvagnar alltså!

• annadenise
    Mantra skrev 2013-11-05 13:06:25 följande:
    Hm har tjockare leggins :) nu har vi bestämt oss för vilken syskonvagn vi ska ha och ska snart beställa! Det blir en bugaboo donkey. Att det kan vara så kul med barnvagnar alltså!

Bugaboo donkey är jättefin:)...
  • svalan

Hm hade inte fått in några tjockare leggings än när jag kollade :/ Och har inte hittat några på några andra sidor. 
    Kanske får testa med strumpbyxor under då :)  

• annadenise
    svalan skrev 2013-11-05 13:25:49 följande:
    Hm hade inte fått in några tjockare leggings än när jag kollade :/ Och har inte hittat några på några andra sidor. 
    Kanske får testa med strumpbyxor under då :)  

det beror på vad du menar med tjocka leggings. Det finns nog inga som funkar om de är flera minus ute, men som vädret är nu så funkar det ju bra. Hm där jag bor har iaf långa gravidleggings, som är ganska tjocka.

kolla om bonprix har  
Svar på tråden BF januari 2014