• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • svalan

52 dagar kvar här!! Längtar såå. Var på TUL igår och såg världens goaste läppar och näsa. 
    Ser ni näsan och munnen, under är en liten hand.

• Josefine02

Alltså hjälp!! Jag fattar ingenting om föräldrapenning och är helt lost inom detta!

När jag fick moderskapsintyget så skickar man ju in det till försäkringskassan, sen får man papper hem om föräldrapenning? Vilket jag har skickat in blanketter om, men det var bara om min inkomst, arbetsgivarintyg osv.

Loggade nu in på mina sidor på fk hemsida. Och där kan man ju anmäla om föräldrapenning och välja hur många dagar man vill ta ut? Tidsperiod och omfattning. Vill inte minnas att det stod på pappret jag skickade in! Så hjälp!! Är detta något jag måste fylla i på hemsidan? Får jag ingen fp annars?

Tacksam för svar!

• kallemaja

57 dagar kvar!! :) inte långt men nu längtar man nåt enormt ..hoppas tiden går snabbt nu!!

Förresten, jag är i v 32 och sover fortfarande på rygg - är detta farligt?

Somnar alltid på sidan men sen ligger jag tydligen på rygg hela natten

• Kattamaja

Vi har 42 dagar kvar, men jag har en känsla av att leveransen sker nån gång mellan 13-18 dec... Men vi får se, det här är ju trixiga trean för barnets skull är det bra om jag går över tiden!

• LivetEnligtSandra
    Kattamaja skrev 2013-11-19 12:13:00 följande:
    Vi har 42 dagar kvar, men jag har en känsla av att leveransen sker nån gång mellan 13-18 dec... Men vi får se, det här är ju trixiga trean för barnets skull är det bra om jag går över tiden!
    Hehe. Jag ska ha 2an och jag VILL gå över tiden för barnets skull! har BF 1 Januari, men ser inte så ljust ut med tanke på att 1an kom 2 veckor tidigare :P
Svar på tråden BF januari 2014