• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • vartjagängår

Här blir det nog som vanligt på vintern, inga besök what so ever på bb. Själv har jag aldrig fattat va folk ska dit och hälsa på för heller..

• Tokfrans
    Hade vad jag tror förvärkar inatt?
    vaknade av kraftiga mensvärk liknande smärta? som höll i sig i nån sekund. Fick de 2 gånger med 5 min mellanrum men sen så la de sig och jag kunde somna om. men va de förvärkar?
  • Madicken01
    vartjagängår skrev 2013-11-20 12:01:32 följande:
    Här blir det nog som vanligt på vintern, inga besök what so ever på bb. Själv har jag aldrig fattat va folk ska dit och hälsa på för heller..
    Håller med dig, det handlar ju om så kort tid, då kan man behöva vara själva!
  • verkar
    Tokfrans skrev 2013-11-20 12:16:29 följande:
    Hade vad jag tror förvärkar inatt? vaknade av kraftiga mensvärk liknande smärta? som höll i sig i nån sekund. Fick de 2 gånger med 5 min mellanrum men sen så la de sig och jag kunde somna om. men va de förvärkar?

Det kan det absolut har varit, mina var lite defusa ibörjan men nu drar hela magen i hopp sig. Börjar uppifrån och går neråt, mer odehagliga än ont upplever jag de som. Livmodern dom tränar.
    Ursäkta min dyslexi
  • hundenhubbe
    Tokfrans skrev 2013-11-20 12:16:29 följande:
    Hade vad jag tror förvärkar inatt?
    vaknade av kraftiga mensvärk liknande smärta? som höll i sig i nån sekund. Fick de 2 gånger med 5 min mellanrum men sen så la de sig och jag kunde somna om. men va de förvärkar?
    Har med fått de! Livmodern tränar ;)
  • Trollfia

En jobbarkompis har lovat att ställa upp när det är dags. Känns lite pirrigt, hoppas att det kommer att gå bra. Ska försöka träffa henne så mycket som möjligt nu innan.

• Mantra

Har egentligen bara min mamma som kan ta dottern när det är dags, hon bor tio min bort, jobbar 15 min bort, men jag oroar mig väldigt för fl. Förra gick på 2 Tim o 45 min.. Vi har sjukhuset en timme bort vid bra väglag. Min mamma är lite trög, är rädd att jag får åka ambulans själv jag :(

• NorasMamma
    Madicken01 skrev 2013-11-20 11:07:09 följande:

Vet inte vilket sjukhus ni föder på men många BB är mycket restrektiva med besök även av syskon men det är ju så klart beroende på hur länge man ligger kvar. Ligger man flera dagar så är det klart att man vill att syskon skall få komma...
    Kanske din man kan åka och hämta dottern vid besöket så löser det sig med barnstolen?!
    Syskon får komma på bb annars får man ta emot besök i biblioteket. Fick lillan i december och då hade vi besök. Att han hämtar henne är lite drygt då vi har 8mil enkel väg till bb...
  • verkar

Mina flickor ligger i säte och jag är i v 33 nu. Vi prämiler bokade ett ks till 2/1 2014 så får vi se om de vänder sig innan.

Ursäkta min dyslexi
Svar på tråden BF januari 2014