• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • tulip79

Nu är lillasyster här! Jag som trodde att hon ville vänta 2 v extra som storebror. Så blev det inte. Hon kom på bf+1! Hade oregelbundna värkar från 9 tiden o vid 14 var de så kraftiga o relativt täta så vi fyllde bilen o åkte 7 mil till förlossningen. Jag kunde inte gå in så de hämtade mig med bår. Väl inne tog det drygt 30 min tills hon var ute!

• Burberry
    tulip79 skrev 2014-01-08 14:07:25 följande:

Nu är lillasyster här! Jag som trodde att hon ville vänta 2 v extra som storebror. Så blev det inte. Hon kom på bf+1! Hade oregelbundna värkar från 9 tiden o vid 14 var de så kraftiga o relativt täta så vi fyllde bilen o åkte 7 mil till förlossningen. Jag kunde inte gå in så de hämtade mig med bår. Väl inne tog det drygt 30 min tills hon var ute!

Grattis!
  • Kramardig

Grattis till alla er som fått era små! Nu längtar och väntar jag bara ännu mer till vår plutt ska komma ut. :)

Bf+1 idag och det känns verkligen som en evighet. Vill göra allt för att sätta igång det men jag vet att det ändå inte hjälper.. nåja

• syskonlängtan14
    tulip79 skrev 2014-01-08 13:07:25 följande:
    Oj Grattsi Tulip! Och tur att ni hann in :)
  • Josefine02

84Johanna: har druckit hallonbladste i snart 2 veckor och här händer det inte mycket förutom förvärkar, men det hade jag innan med :)

Det sägs ju att det ska vara stärkande för livmodern och bra efter förlossningen. Inte att det ska starta något. Men man kan ju alltid hoppas ;)

• Burberry

Var köper man hallonbladste? Hälsokostbutik eller?

• Veronica76
    tulip79 skrev 2014-01-08 13:07:25 följande:

Grattis till er lilla tjej!

Hoppas vår lillasyster oxå snart vill komma! En dag över.....
  • Majskrok

Hallå allihop! Har läst tråden länge men inte skrivit själv innan:) har 19 dagar kvar till BF. Nätterna är fruktansvärda med mensvärk/förvärkar.. Börjar bli orolig att jag inte kommer fatta när det väl är dags. Kan inte någon av er som haft mycket förvärkarförsöka förklara hur f-n man vet när det är på riktigt! Grattis alla mammor till era bebisar.

Svar på tråden BF januari 2014