• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Youandme: Det kanske drar igång snart för dig. När har du bf? :)

Jag väntar på alla möjliga tecken men det kommer inte några alls.

Någon som varit dålig i magen på sista tiden? Det ska tydligen vara ett tecken på att det är nära, kroppen rensas.

• syskonlängtan14
    Kramardig skrev 2014-01-09 11:32:03 följande:

Någon som varit dålig i magen på sista tiden? Det ska tydligen vara ett tecken på att det är nära, kroppen rensas.
    Japp här har magen kommit igång. inte dålig i magen men från att inte funkat alls till gå igång av sig självt så att säga... så hoppas på att de är ett tecken
  • K87

Jag är dålig i magen till och från så hoppas på att det är nära nu, men inga andra känningar ännu :) BF 1/2

• K87

Jag vet liksom inte hur varken sammandragningar eller förvärkar känns :)

• Sunnza

jag vaken ocskå flera gånger på natten för toabesök och vänder mig i säng....

jag tycker att det gör super ONT på blygbenet när jag ska stiger upp ifrån säng till toa :/ 

• Skärgårdsmamman01

Hej! Jag fick mitt andra barn i slutet av november. När jag slutade jobba innan min förlossning startade jag en blogg som vänder sig till andra väntande och nyblivna mammor. På bloggen finns en hel del tips om förberedelser inför förlossningen och tips som rör de första veckorna med bebis. Jag har också postat ett antal utmaningar som du som föräldraledig kan ta dig an när livet som föräldraledig känns trist. Bloggen innehåller också idéer för pyssel med äldre syskon och små tips för att hålla relationen med din partner vid liv. Tycker du det låter intessant? Klicka runt bland inläggen på min blogg för att läsa mer och följ mig gärna på: blogg.alltforforaldrar.se/skargardsmamman

• Sunnza
    Skärgårdsmamman01 skrev 2014-01-09 13:08:56 följande:
    Hej! Jag fick mitt andra barn i slutet av november. När jag slutade jobba innan min förlossning startade jag en blogg som vänder sig till andra väntande och nyblivna mammor. På bloggen finns en hel del tips om förberedelser inför förlossningen och tips som rör de första veckorna med bebis. Jag har också postat ett antal utmaningar som du som föräldraledig kan ta dig an när livet som föräldraledig känns trist. Bloggen innehåller också idéer för pyssel med äldre syskon och små tips för att hålla relationen med din partner vid liv. Tycker du det låter intessant? Klicka runt bland inläggen på min blogg för att läsa mer och följ mig gärna på: blogg.alltforforaldrar.se/skargardsmamman
    intressant :) 
  • youandme
    Kramardig skrev 2014-01-09 11:32:03 följande:

Jag har inte BF fören den 25;e och jag har inte haft några utmärkande känningar idag, så jag tror inte jag är särskilt nära :/ men det känns iaf skönt att han ligger närmre utgången, haha :)

Min mage har ändrats... Var väldigt hård i magen förut och nu går jag på toaletten betydligt oftare. Dessutom är jag inte hård i magen längre.
  • Tokfrans
    Ja nu har man vart hos bm möte. har gått upp 4kg sen förra mötet och SF måttet ligger på 35.
    Allt såg bra ut. Hon tror lillen kommer innan nästa möte, inom 2 veckor.. :P
    Så vi får väl se.
Svar på tråden BF januari 2014