Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

silvergirl skrev 2013-04-29 16:11:24 följande:
    Jaha, vilken intressant information. Det finns bimbos med pumpade läppar och fejkhår även bland perser.. Suplisee!
    fejkhår? vilken planet är du ifrån? Iranier/perser är MÖRKHÅRIGA, svenskar är blonda och ljusa och iranier är mörkhåriga.. svart är vanligast, sen brun. varför är detta konstigt för dig?! Vem har pupmade läppar? vi har naturligt fylliga läppar, afrikaner har ju enorma.. ska du säga att de är fejk också? det ingår i deras ras, våran ras är så.. vi är mycket håriga och har mörkt hår samt fylliga läppar och exotiska och snygga.
  • Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 16:15:42 följande:
    Ja de kanske är snygga då de är unga, men ju äldre de blir desto fulare blir dem.
    Fast vem säger att alla svenskar är blonda, blåögda och blekta?
    Är svenskar naturligt mörkhåriga? de kanske finns nån enstaka men majoriteten är ju ljusa, bleka och blonda.

Det är som att säga att somalier är blonda, hahaha.

Svenskar = vita,ljusa, blonda, majoriteten blond hår.. finns mörk håriga också men INTE naturligt svarta..

ni färgar sönder håret till svart för att se ut som oss Mellanöstern tjejer. 

*ni solar för att få våran fina naturliga hudfärg som vi har (vår ras är så bara)
    *ni skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt vackra och tjocka hår som vi har naturligt, återigen beror detta på vår ras.
    *varför färgar alla svenska tjejer håret svart? jo för att se exotiska ut samt se ut som oss mellanöstern tjejer men de misslyckas, man kan ändå se att de är svenskar och ingen exotisk tjej från MENA 
  • Persisk
    gerd123 skrev 2013-04-29 16:17:06 följande:
    Och vilken planet är du ifrån som påstår att svenskar är "blonda och ljusa"! Tramsnisse.
    Okej svenskar är mörka med mörk hudfärg .. är du nöjd nu? hahahha. 
  • Persisk
    jashrinah skrev 2013-04-29 16:19:43 följande:
    jag tycker tunisiska tjejer är bland de vackraste <3 

och för att inte tala om kvinnor från  Etiopien och Uganda !  hua där snackar vi skönhet !
    Så du tycker dessa vackra tjejer jag postat bilder på i inlägget är fula? hahahha.. du är fan blind om du tycker det ;)
  • Persisk
    Duckan skrev 2013-04-29 16:20:49 följande:
    Ts, du undrar varför vi ser ut som vi gör för att sedan svara på det själv så vad var meningen med tråden? Vore det inte förfärligt trist om hela jorden såg ut som att de kom från Iran? Hur skulle alla se skillnad på en äkta perser då?
    Meningen med tråden är bl.a att visa er den vackra persiska skönheten, persiska/iranska tjejer är unika, mycket vackrare ön andra folkslag. 

Våra egenskaper, (många älskar dessa egenskaper som vi har, solar sönder sig etc för att se ut som oss) :

*Vi har naturligt mörkt vacker exotisk hud, vi behöver inte sola ... svenskar solar sönder sig för att få våran hudfärg.
     *vi har naturligt TJOCKT, långt och mörkt hår... ni färgar sönder er, förgar håret svart för att se ut som oss.
    *vi har kurviga kroppar, välformade kroppar.. medans blonda tjejer är låånga, platta och bleka.

• Persisk
    jashrinah skrev 2013-04-29 16:29:34 följande:
    var nånstans skrev jag det ?     jag tyker inte att de är fula men jag tycker att många andra folkslag är generellt vackrare :) 
    tex denna kvinna från uganda ! fy vad vacker hon är ! 

Okej... hon är inte ful men inte alls vacker. Tjejerna jag visa bild på är miljontals gånger snyggare och attraktivare än denna ..
  • Persisk
    Piia skrev 2013-04-29 16:30:23 följande:
    Har aldrig träffat mer karltokiga tjejer heller (trots att de är upptagna) än persikor.
    Ja vi älskar killar/galna i killar, jag gör det allafallf. Jag attraheras av killar från Mellanöstern samt Sydeuropa. Min man är den perfekta killen som finns, snygg, snäll, omtänksam och exotisk. 
  • Persisk

Iransk/persisk nyhetsreporter på CNN. Rudi bakhtiar heter hon, Mycket vacker och snygg. Äkta persisk skönhet

• Persisk
    Piia skrev 2013-04-29 16:35:09 följande:

Så det är okej att springa efter killar fast man har en man? Okej att vara otrogen och vara stolt över det?
    Nej, jag hatar otrogenhet, det är det värsta som finns. Vem har sagt att det är ok? om man är 150% nöjd med sitt förhållande och partner har man ingen anledning att vara otrogen och såra varandra, :) 
  • Persisk
    Sscchh skrev 2013-04-29 16:35:19 följande:
    Dyra katter...dyra mattor...men billiga tjejer. Sorry to say!
    Det är din åsikt som sagt :) Bara för att du är billig så betyder det inte att alla tjejer är så ? get a life.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer