Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Iranska ex porrstjärnan, bor i Norge.  Aylar dianati lie heter hon. Exotisk och snygg. hittar man en nordisk tjej som ser ut såhär naturligt? knappas! 

• Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 16:40:31 följande:
    Flytta tillbaka till Iran och umgås med dina landsmän och var lycklig.
    varför? Har många landsmän här så det behövs inte att flytta tillbaka :) Åker dock dit på semester varje sommar
  • Persisk
    Mimmi10 skrev 2013-04-29 16:30:16 följande:
    Hahahaha du gjorde min dag TS!
    Jag har haft flera persiska vänner och ingen av de var speciell. Tjockt vackert hår? japp, men det var inte enbart på huvudet utan de hade lite överallt om du förstår vad jag menar Flört.

Jag är arab och jag har också de stora honungsfärgade ögon med tjockt hår och fin hy och jag kan också ta fram en massa bilder från Google på en massa snygga arabiska , latinska, europeiska, afrikanska och Asiatiska tjejer.
    Svenska kvinnor anses som världens vackraste tjejer, om du inte visste det.
    Perser är tyvärr även kända för sina skönhets -operationer, Men det utesluter inte att det inte finns vackra tjejer i Iran, men de är inte vackrast.

Du likställer ert utseende med katter och mattor! Jag förstår inte ens sambandet.

Det är synd men du lyfter fram ett dåligt intryck om ditt folkslag, du verkar inte vara tillräckligt smart.
    Anledningen att jag tog upp mattor är katter är för att de är världskända, persiska mattor och perser katter är kända överallt :)  Jag har inte sagt att svenska tjejer är fula, läs mitt inlägg igen. Jag tycker att Vi iranska/persiska är finare än blonda tjejer men alla har sin egna åsikt som sagt. Mellanöstern tjejer är könda för att vackra, varför drar du ner ''dig själv'' ? du är ju arab som du sa, Persiska tjejer har alltid varit kända för skönhet och att vara vackra. Kolla bara på vår snart 80åriga drottning. 
  • Persisk
    Fosse skrev 2013-04-29 16:46:29 följande:
    Men TS att googla fram bilder på en handfull skådespelare och modeller ger nog knappast en rättvis bild av ett land med en befolkning på över 75 miljoner...

Tror du att alla spanjorer ser ut som Penelope Cruz eller att alla polacker ser ut som Izabella Scorupco?
    Som tur är så skiljer det sig åt vad folk tycker är attraktivt, vissa fördrar blondiner, andra brunetter.

Vad är egentligen din poäng?
    Den första bilden t,ex tjejen är en HELT vanlig iransk tjej bosatt i Iran(ingen kändis alltså). detta utseende är mycket vanligt där. Jag som allt borde veta för det är ju mitt land och jag åker dit varje år.
    Bild nr 2, hon med sjalen är en iransk skådis. bosatt i iran, 2 och 4 är iranska modeller bosatta o Usa.  
  • Persisk
    Pandamamma79 skrev 2013-04-29 16:47:20 följande:
    Tror att du måste acceptera att alla inte tycker att persiska tjejer är snyggast!

Sen en sak du skrev. Att ingen svensk tjej är så snygg naturligt. Tyvärr så har många av tjejerna du visar bilder på ofantligt mycket smink och bilderna är också kraftigt retuscherade. Kan du hitta någon bild på en snygg persisk tjej utan smink utan att bilden är retuscherad?
    där kom svartsjukan fram =) här har du en helt osminkad naturlig iransk tjej.

• Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 16:53:43 följande:
    Hon är sminkad. Det syns.
    Hon är iallfall inte SÖNDERSMINKAD eller retucherad som du påstod att de andra är, eller är du blin?
  • Persisk
    Alby skrev 2013-04-29 16:53:06 följande:
    Personligen så tycker jag att libanesiska kvinnor är de vackraste. Men sen så kan man ju inte dra alla över samma kam. Det finns vackra tjejer från alla länder, även persiska tjejer. Men alla de kvinnor du har visat här på tråden har inte varit särskilt vackra.
    Libaneser är araber, de är semiter. Deras ras skiljer sig från oss. Vi iranier är perser. Araber/semiter har ''runda ansikten'' oftast överviktiga och fylliga ansikten medans vi iranier/perser har ''fyrkantiga'' ansikten samt skarpa drag, som sagt vi är 2 helt olika etniciteter/folkgrupper. Vi har likheter men vi är inte identiska, araber har runda ansikten . Jag kan från avstånd se skillnad på en Iranier vs Arab, på ansiktet. 
  • Persisk

Persisk/iransk skönhet, går inte att hitta denna speciella unika skönhet bland andra folkslag.Sanningen gör ont men men :)

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer