• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 17:15:16 följande:
    SNYGGAST, VACKRAST. Den som säger annat är svartsjuk :) MAHLAGHA JABERI HETER HON

Återigen så tror jag att ordet du menar är avundsjuk....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anghammarad

Jag tycker inte någon av de som visas i ts är särskilt snygga. Inte min typ helt enkelt. Jag föredrar ett mer naturligt fräscht utseende. Typ nordiskt blont...

• Mithra
    Persisk skrev 2013-04-29 17:16:39 följande:
    Både du och jag vet att du brinner av svartsjuka nu :) det är lungt. Du hade inte turen att föddas till Persiska föräldrar.
    Haha, du är för rolig. Det är inte jag som sitter på familjeliv och försöker hävda mig och min "ras" Skrattande No offence, men jag är glad att jag är som jag är och är härifrån.
  • Persisk
    Anghammarad skrev 2013-04-29 17:20:39 följande:
    Jag tycker inte någon av de som visas i ts är särskilt snygga. Inte min typ helt enkelt. Jag föredrar ett mer naturligt fräscht utseende. Typ nordiskt blont...
    Du föredrar blond, blekhet, vit och formlös kropp. hahahahha. :) som sagt alla har olika åsikter. Självklart attraheras en blekis av andra blekisar.. ni är för blinda för att se den vackra exotiska skönheten som tjejerna från Iran och mellanöstern Har.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 17:22:21 följande:
    Du föredrar blond, blekhet, vit och formlös kropp. hahahahha. :) som sagt alla har olika åsikter. Självklart attraheras en blekis av andra blekisar.. ni är för blinda för att se den vackra exotiska skönheten som tjejerna från Iran och mellanöstern Har.
    Du är rolig du eller inte.
  • Mithra
    Persisk skrev 2013-04-29 17:22:21 följande:
    Eller så är du för blind för att se att alla är olika oavsett ursprung? Du kan ju inte påstå att alla perser ser ut som på bilderna?

Om du nu "hatar" oss så mycket, varför sitter du då här och försöker hävda dig själv och din "ras"? Är det inte då bättre att du flyttar ifrån Sverige (Om du nu bor här) och åker till Iran för att beskåda dessa "vackra ting" på plats istället?
  • Persisk
    Mithra skrev 2013-04-29 17:27:05 följande:
    Eller så är du för blind för att se att alla är olika oavsett ursprung? Du kan ju inte påstå att alla perser ser ut som på bilderna?

Om du nu "hatar" oss så mycket, varför sitter du då här och försöker hävda dig själv och din "ras"? Är det inte då bättre att du flyttar ifrån Sverige (Om du nu bor här) och åker till Iran för att beskåda dessa "vackra ting" på plats istället?
    Alla perser är inte snygga, det finns ''vanliga'' och ''mindre fula'' också bland oss precis som alla andra folkslag men majoriteten av alla perserna ser bra ut, killarna är sexiga och tjejerna har vackra ansikten, stora rådjursögon  långt mörkt hår osv :)
  • Mithra
    Persisk skrev 2013-04-29 17:29:29 följande:
    Alla perser är inte snygga, det finns ''vanliga'' och ''mindre fula'' också bland oss precis som alla andra folkslag men majoriteten av alla perserna ser bra ut, killarna är sexiga och tjejerna har vackra ansikten, stora rådjursögon  långt mörkt hår osv :)
    Killarna sexiga? Enligt vem? Jag tycker bara dom är som ryamattor. Inget för mig!

Varför kan du inte bara acceptera att alla har olika åsikter? Sluta sitta här och försöka hävda dig själv och din "ras" som en och annan fjortis. Ut och gör något av ditt liv.
  • Persisk

Jag som persisk har all rätt att vara stolt, vad har ni emot det? Alla dessa tjejer jag visat, de är ju vackra och fina, äkta persiska skönheter. Ni som säger att de är sminkande ni kan inte må bra, ALLA SMINKAR sig, det är ovanligt att inte sminka sig. Hahah! Alla dessa hollywood kändisar har fixat det ena eller det andra. Iranska/persiska tjejer är kända för att vara vackra och exotiska. Acceptera det bara.

• princesspeach

Alltså, det är väl klart att många blir snygga med hjälp av plastikkirurgi? Jag tycker Malagha såg bra ut på bilderna ni lagt upp, tills dess att jag googlade henne.. 

Här tycker jag hon mest ser ut som en mer kvinnligare variant av Michael Jackson. 

Sedan hittade jag även en youtubefilm om hennes plastikoperationer. Och innan dom var hon verkligen inget särskilt? 
    ">

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer