• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Javisstserru

Ja, jag tycker också de är vackra. Fast jag tycker bleka blondiner, rödhåriga med fräknar och mörkhyade kvinnor är vackra de med. Vackra människor hittar man i alla länder.

• Persisk
    Javisstserru skrev 2013-04-29 17:08:56 följande:
    Ja, jag tycker också de är vackra. Fast jag tycker bleka blondiner, rödhåriga med fräknar och mörkhyade kvinnor är vackra de med. Vackra människor hittar man i alla länder.
    Ja det är sant men varje folkslag är unik, vi Iranier har speciella drag. Som sagt man kan se vem som är Iranie vs Arab eller Turk =) Perser betyder skönhet, exotisk och classy. enligt mig och MÅNGA 
  • Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 17:10:05 följande:

Nu har jag letat upp en osminkad iranska till dig ts.
    Hon ser iaf inte ut som ett spöke, svenska blonda tjejer ser ut som levande lik/spöke utan smink så där vinner vi också ;)
  • Mithra

Skulle inte ens ta i dom med tång. Varför? För att dom ser fejkade ut och dessutom har dom ofta en jävla attityd och tror dom står över alla andra. I alla fall dom jag har träffat - finns säkert undantag.

Drömmer

• Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 17:11:11 följande:
    Hon ser iaf inte ut som ett spöke, svenska blonda tjejer ser ut som levande lik/spöke utan smink så där vinner vi också ;)
    Fan jag undrar vart i Sverige du bor? Där du bara ser bleka spöken?
  • Persisk

persisk iransk sköhet! snyggare än ANGELINA JOLIE. och alla gråttmänniskor som säger att hon är sminkad, ja smink är

tillverkad för att användas. ALLA sminkar sig, den som säger annat är bara rena lögner. Alla tjejer sminkar sig, Svenska tjejer mest då de ser ut som spöken utan smink och brunkräm.
  • Persisk

SNYGGAST, VACKRAST. Den som säger annat är svartsjuk :) MAHLAGHA JABERI HETER HON

• Persisk
    Mithra skrev 2013-04-29 17:11:43 följande:
    Skulle inte ens ta i dom med tång. Varför? För att dom ser fejkade ut och dessutom har dom ofta en jävla attityd och tror dom står över alla andra. I alla fall dom jag har träffat - finns säkert undantag.

Drömmer
    Både du och jag vet att du brinner av svartsjuka nu :) det är lungt. Du hade inte turen att föddas till Persiska föräldrar.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 17:13:05 följande:
    persisk iransk sköhet! snyggare än ANGELINA JOLIE. och alla gråttmänniskor som säger att hon är sminkad, ja smink är

tillverkad för att användas. ALLA sminkar sig, den som säger annat är bara rena lögner. Alla tjejer sminkar sig, Svenska tjejer mest då de ser ut som spöken utan smink och brunkräm.
    Jag sminkar mig aldrig. Fast jag ser inte ut som ett spöke. Är då ingen albino som du tror att alla svenskar är.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer