• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • WickedyWitch

Skönhet ligger i beskådarens ögon och du ts verkar tycka om tjejer som huvudsakligen har opererat sig, och det syns ganska tydligt. Dock dömer jag inte dig för det, vi alla har olika smak, precis som jag föredrar asiatiska killar.

Däremot dömer du alla "blonda, svenska" till att vara trista, fula och kalla.
    Har stött på otroligt vackra kvinnor från alla håll i denna värld, och jag själv är nästan så svensk man kan bli, men ser ganska orientalisk ut. 

Jag tror inte det är ursprunget du finner vackert, utan vissa särdrag. Sluta generalisera efter etnisitet och se att skönhet finns hos alla.

Här har du en (nästan) tvättäkta svensk;  

• sniffelix

Hej

Jag är själv Asiat. Anser visserligen att alla folkgrupper har vackra människor...även extremt fula. Så är det oavsett vart man kommer.

Min bästa väninna är från Iran...och hon är så vacker utan att hon ens försöker. Hon har extremt långa ögonfransar helt naturligt. Men inte alla Iranska tjejer är så vackra. TS nu får du vara rättvis.

Och smaken är givetvis som baken. Min väninna har många Iranska vänner och släktingar. Och det är bara min väninna och hennes syster som är otroligt vackra. Resten är random...och inte så snygga alls. Så är det i alla folkgrupper.

Och svar på din fråga TS. Du måste vidga din vy en aning...gärna utanför Iran....om du kan. Och det finns olika kulturer... i vissa länder är det kultur att kvinnor ska se bra ut från ung ålder. Och det finns vissa länder som håller högre statistik inom skönhetsoperationer...även i tidig ålder. 
    Det är även en viss kultur i vissa länder, som i Iran att kvinnor sminkar sig kraftigt (som på dina exempelbilder).

Visserligen tycker jag att kulturen där kvinnan ska ta hand om sitt utseende maximalt, bör tas efter av fler. För jag är ganska trött på folk som är snygga, föder barn, smäller upp och blir fet samt bryr sig inte mer om utseendet. Jag menar inte att alla kvinnor i hela världen ska bli ytliga...bara vackra om ta hand om sig.

Och att inte bry sig om håret och inte göra något åt sitt utseende är inte att bry sig. Och det finns även folk som inte fått barn som ser ut som hej kom och hjälp mig.

Det TS säger är provocerande. Men ta det med en nypa salt ;) 

• Essie1984

Det är väl en smaksak vilka man tycker är vackra eller inte. Det är ändå personligheten man faller för när det kommer till kritan. Vem vill ha en snygg tjej/kille som är en riktig idiot? Fast det finns ju dem som väljer såna partners också, tråkigt nog.

• Essie1984

Tänk vad många vackra tjejer det finns, jag kan inte gärna påstå att jag sett så många vackra män (jo, jag är heterosexuell, om någon nu undrade).

• Ninja05

Ts, kollat igenom dina bilder på "vackra exotiska kvinnor" från ditt land...vad många som är blonda? är det vanligt att iranier föds med blont hår?

Föf det kan väl aldrig vara så att de ( hemska tanke ) vill ha blont hår för att det är vackert? blondiner finns det många av i Sverige , men det var fult o tråkigt eller...?

• Voluptuous Shalimar
    Duckan skrev 2013-04-29 16:01:21 följande:
    Vad sägs? Jo, jag säger som så att ska vi sitta och snacka folkslag är juggar fan det härligaste folkslaget jag vet!
    Puss på dig!
    Persisk skrev 2013-04-29 16:03:26 följande:
    Inget slår iranska/persiska tjejer. juggar? hahahaha själva namnet låter fult och konstigt. Persian / persisk är mycket finare och mer exsluvi än ''jugge''.

Perser katter, Persiska mattor och persiska tjejer :)) alla 3 mycket kända. PERS/PERSISK = IRAN/IRANIE 
    Du är bara AVUNDSJUK på oss juggar!

• Herdis
    Persisk skrev 2013-04-29 22:52:48 följande:
    Ja hon har naturligt grön/blåa ögon, här en bild på henne från nån bio film i iran

Faktum är att det där är exakt som mina och mina barns ögon! Samma färg, samma svarta ring runt iris, samma gula fält runt pupillen. Faktiskt samma form på ögonen också. Hon måste härstamma från någon viking, som varit där och gjort affärer och härjat på 1000-talet!
    To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize
  • Essie1984

Det finns väl inte så många blondiner som är naturligt blonda? Många bleker sitt hår så det ska bli ännu ljusare och det brukar bli rätt misslyckat av det jag har sett. Det syns när håret är blonderat/blekt med hjälp av blekmedel.

• Ljushuvud

Avundsjuk,,, nje tror att TS är lite mindre seriös och kanske inte så "mogen",,,

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer