• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • yadayadayada

Nu är jag från Balkan men shit vad jag har skrattat åt denna tråden ha ha ha! Du, TS, kan inte vara helt seriös med de ''blondinerna på cafeet'' och dessa sönderopererade tjejer? Herremingud... Det är så mycket hyckleri  hos er att man vet inte vad man ska säga. Det är en sak att framhäva det man redan har, kanske putsa till sig själv då och då men att gå under kniven så många ggr tills man får i princip en annan ''ras'', ja det är skev verklighetsuppfattning. Sen har du mage att skriva att svenska utseenden är tråkiga? Samtidigt som du mycket VÄL bevisar att nordeuropeiskt utseende är ''status'' hos er? 

Get the phuck outta here woman!

Vet du vad exotiskt är? LATINAMERIKA. 

Men de vackraste tjejerna kommer inte från något land, de vackraste tjejerna är fotomodeller med feta konton och ansiktssymmetri man inte kan operera sig till.

• gerd123
    Sthlm27 skrev 2013-04-30 00:23:40 följande:
    Svenska tjejer är kända för att vara de vackraste i världen.
    Ja och de representerar en naturlig och fräsch look! Tjocka lager med smink är ju en smakfråga men kvinnorna på bilderna är ju se men inte röra? Hur ser en sådan spacklad dam ut på morgonen när ansiktet blir kvar på kudden när hon kliver upp?
  • Ljushuvud

Har inte orkat bemöda mig med att läsa alla inlägg,, säkert några som t.o.m. är vettiga.

Vad är problemet? Skulle kunna vara en tråd om rödhåriga! Eller om snyggaste danska killen... Toooootaalt ointressant och mer än märkligt ställd fråga från TS!

Men det som är intressant, är VARFÖR ingen ser alla dessa tjejer från den vardag de kommer från. Att samtliga kommer från länder där det med stor sannolikhet är med fara för sina liv som de visar upp sig framför en kamera. Eller att de har så väldigt mycket mer smink och smycken än alla "tråkiga" tjejer. (Med "tråkiga" så var jag ironisk och riktade snarare en liten fet spark i ändan mot de som inte ser eller förstår,,, de som inte vill eller får bry sig om tjejerna som person, utan ser till den snygga fasaden. Som består av smink, smycken och scarf)

• A82
    Persisk skrev 2013-04-29 23:07:59 följande:
    därför att många vill ha en ''michael jackson näsa'' jag tycker det är jätte fult, många behöver inte ens operera men de gör det för att det är trend och det är billigt att göra det, alla iranier har inte stora näsor. Man ska alldrig dra alla över en kam, det finns nästan 80 miljoner iranier, alla har inte stora näsor, de finns iranier som är ljusa och ser ut som européer t.o.m 
    Du säger att man aldrig ska dra alla över en kam. Men tycker du har lite delade åsikter om detta själv när det gäller svenskar. Där drar du ju alla över en kam.....
    Vi svenskar ser (precis som människor i alla andra delar av världen) inte lika dana ut allihopa. Vilket du verkar tro. Har man en viss hårfärg (blond) så måste man bara blek och inte kan inte ha vackra drag.
    Ren Bullshit.
    Klart du få ha din åsikt precis som alla andra men låt då oss ha våran åsikt och sluta försöka övertala oss om att just iranska/persiska tjejer är så mycket mer vackra.
    Visst finns det de som är det, även utan alla dessa operationer och utan all botox till och med utan smink. Men det finns även de som är så mycket mindre vackra också. Där blonda och asiatiska tjejer är överlägest vackra.

När du talar om naturlig skönhet har jag inte sett många i de bilder du lagt in.... tvärtom. Många översminkade kvinnor eller som jag skulle uttrycka mig.
    Clowner.
    Bara att erkänna TS. Skönhet finns inom alla religioner i alla länder bland alla folkgrupper.     

• Ljushuvud

Håller med A82,, skönheten finns över allt! MEN vissa religioner tillåter den inte! (Intressant dock att försöka förstå och beskriva vad som är själva initiatorn till att kvinnor inte skall få vara kvinnor, utan att de i stället skall gömmas undan och hållas instängda, bakom smik, skynken och låsta dörrar, med ALLA omgivande männens totala makt över dem, att bestraffa och förgöra.

Så är det!

Men vill man inte se så kan man inte se! Vill man kriga så gör man! Är man svag och feg gömmer man sig bakom en religion! 

• nordhem

Jag fattar inte, många av de bilder du laddat upp på persiska skönheter är kvinnor som opererat sig för att få ett mer västerländsk utseende samt har blåa kontaktlinser? Hur går det ihop sig med de naturliga vackra persiska dragen då?

• Suey
    Persisk skrev 2013-04-29 22:49:04 följande:
    Hon som dödades under demonsrationerna i iran 2009, så vacker och fin. Synd :(

"Hon som dödades" hette Neda Agha Soltan. Att hon var "så vacker och fin" är det sista som är tragiskt med hennes bortgång. Jag har inga persiska kopplingar, men blir så otroligt ledsen när jag ser dessa bilderna. Visa lite respekt, dessutom för ditt moderland. 

Ts, du gör hela världen fulare med dina uttalanden som aldrig kan väga upp till riktig skönhet. Du har uttalat dig kränkande mot olika folkslag och dina uttryck om "raser" är väldigt obehagligt och rasistiskt. Jag tar väldigt illa vid mig av dina uttalanden som bara skapar mer agg. Jag har varit så nära att anmäla din trådstart flera gånger. 
  • Alisa
    Ssjag skrev 2013-04-29 17:37:15 följande:
    Nu är jag iranska själv, och en naturlig sådan och tycker dom tjejerna i ts är helt groteska. Vad ger du för bild egentligen av persiska skönheter? Allt det där är bara fett sprutat i deras face, och Michael Jackson-näsor.. Det finns naturligt vackra persiska kvinnor och det är ingenting som du visar i din tråd tyvärr..
  • Ljushuvud

Anmäl då! Tveka inte!!!

Jag har blivit "anmäld" flera gånger, för att jag uttrycker mig, och att jag generaliserar,, även om JAG är helt säker på att jag inte gjort fel eller haft för avsikt att göra något fel. Startade t.o.m. en tråd om det,, som togs bort!

Viktigt att man får ha sina åsikter, och att man får uttrycka dem! Men det är viktigt att man tar ansvar för dem! På samma sätt som det är viktigt, kanske än mer viktigt att man tar ansvar för sin egna reaktion när någon har tankar och åsikter som förmedlas i t.ex. ett forum.

Får man använda svordomar? Eh, nej det är ju helt förbjudet... vilket är riktigt märkligt?! Förmodligen någon mindre kompetent moderator som inte kan hantera en situation där det ställs krav på de som driver t.ex. denna sajt.

ops,, rycktes med lite där,, totalt OT!

Skönhet finns över allt! T.o.l. så är bara denna typ av skönhet något som finns på bild och skapas för att finnas på bild, men det finns massa sura och bittra toner som kommer med TS åsikter!

Ovanligt är spännande och ofta mer attraktivt initialt än invant och vanligt! Men när man ser vad som händer och betyder något mellan människor,, då är det inte "skönhet på bild" som vinner! T.o.l.!! Men det finns starka kommersiella krafter som gör allt för att det skall vara så!

• Suey
    Ljushuvud skrev 2013-04-30 09:13:57 följande:
    Anmäl då! Tveka inte!!!

Jag har blivit "anmäld" flera gånger, för att jag uttrycker mig, och att jag generaliserar,, även om JAG är helt säker på att jag inte gjort fel eller haft för avsikt att göra något fel. Startade t.o.m. en tråd om det,, som togs bort!

Viktigt att man får ha sina åsikter, och att man får uttrycka dem! Men det är viktigt att man tar ansvar för dem! På samma sätt som det är viktigt, kanske än mer viktigt att man tar ansvar för sin egna reaktion när någon har tankar och åsikter som förmedlas i t.ex. ett forum.

Får man använda svordomar? Eh, nej det är ju helt förbjudet... vilket är riktigt märkligt?! Förmodligen någon mindre kompetent moderator som inte kan hantera en situation där det ställs krav på de som driver t.ex. denna sajt.

ops,, rycktes med lite där,, totalt OT!

Skönhet finns över allt! T.o.l. så är bara denna typ av skönhet något som finns på bild och skapas för att finnas på bild, men det finns massa sura och bittra toner som kommer med TS åsikter!

Ovanligt är spännande och ofta mer attraktivt initialt än invant och vanligt! Men när man ser vad som händer och betyder något mellan människor,, då är det inte "skönhet på bild" som vinner! T.o.l.!! Men det finns starka kommersiella krafter som gör allt för att det skall vara så!
    Men snälla någon, det är väl skillnad på att ha åsikter och att vara rasistisk. Läs vad jag skrev. Skulle aldrig anmäla ett inlägg för att någon har egna åsikter. 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer