Persisk skrev 2013-04-29 23:07:59 följande:
därför att många vill ha en ''michael jackson näsa'' jag tycker det är jätte fult, många behöver inte ens operera men de gör det för att det är trend och det är billigt att göra det, alla iranier har inte stora näsor. Man ska alldrig dra alla över en kam, det finns nästan 80 miljoner iranier, alla har inte stora näsor, de finns iranier som är ljusa och ser ut som européer t.o.m
Du säger att man aldrig ska dra alla över en kam. Men tycker du har lite delade åsikter om detta själv när det gäller svenskar. Där drar du ju alla över en kam.....
Vi svenskar ser (precis som människor i alla andra delar av världen) inte lika dana ut allihopa. Vilket du verkar tro. Har man en viss hårfärg (blond) så måste man bara blek och inte kan inte ha vackra drag.
Ren Bullshit.
Klart du få ha din åsikt precis som alla andra men låt då oss ha våran åsikt och sluta försöka övertala oss om att just iranska/persiska tjejer är så mycket mer vackra.
Visst finns det de som är det, även utan alla dessa operationer och utan all botox till och med utan smink. Men det finns även de som är så mycket mindre vackra också. Där blonda och asiatiska tjejer är överlägest vackra.
När du talar om naturlig skönhet har jag inte sett många i de bilder du lagt in.... tvärtom. Många översminkade kvinnor eller som jag skulle uttrycka mig.
Clowner.
Bara att erkänna TS. Skönhet finns inom alla religioner i alla länder bland alla folkgrupper.