• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Lily38

Finns ju vackra människor inom alla folkslag tycker jag.. Fast för mig är inte ett vackert yttre det viktigaste utan attityd o personlighet :).. 

• MrsPenn
    Errol Flynn skrev 2013-04-30 11:13:44 följande:
    Nämen det här måste ju vara ett skämt! Är det bara jag som ser häxan i Snövit här?
    jag ser det också!
  • Deelicious

Sen så tycker jag att det är illa att ni iranier totalt tappat er religion. Iranier (unga som gamla) har otroligt stora urringningar och kortkorta kjolar. Ser nästan aldrig iranier som är muslimer längre. Vad är grejen med att visa upp sig på detta sätt?

• MrsPenn

ALLA tjejerna på TS bilder förutom den allra första (mogwaien) har aggressiva ögonbryn.

Och jag håller med E-H:s citat. De vackraste tjejerna finns i Stockholm. Oavsett om de jobbar som massöser eller 7-ii-kassörskor så är de puddingar.

• MrsPenn
    Sthlm27 skrev 2013-04-30 00:16:22 följande:
    Dom är jätte vackra, tror dom har mer hår på huvudet och ansikts hår att arbeta med för att få denna look, har många persiska kvinnliga bekanta som går och tvinnar/drar bort sitt ansiktshår, och säger själva att det är jätte besvärligt. Men dom blir väldigt vackra.
    Dyrt är det också, så glad att jag slipper detta.
  • Deelicious
    MrsPenn skrev 2013-04-30 13:00:10 följande:
    Dyrt är det också, så glad att jag slipper detta.
    Dyrt? Man tvinnar bort det själv.....
  • Aoliver

Visst ar ni fina, det finns jatte vackra kvinnor ifran alla lander! Men att ni ar saaaaaaa snygga tycker jag inte!

Utan 12 kg smink och 2 timmar hos frissan ser ni sakert vanliga ut. Skrattande 

Ha det bra! 

• Gumsegumsan
    Persisk skrev 2013-04-29 15:47:47 följande:
    VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

Random iranska 

tja, varför är röd en fin färg? varför är vita hus fina?

DU föredrar persiska tjejer. Andra kan föredra annat. Andra är allätare. Smaken är som baken, that´s why. 
  • Ljushuvud

Samma problem med t.ex. kinesiskor,, de vill väldigt gärna se europeiska ut. Jag förstår inte riktigt varför! Skönheten finns i människan! Iranskor är definitivt inget undantag! Varken åt det ena eller andra hållet. Svårt att ta tråden på riktigt allvar. Som att säga att Samantha Fox var den snyggaste kvinnan på jorden, på 80-talet, eller om det var 90? Vad var det för snyggt med henne? Hon visade mycket hud! Porträtterades i förföriska poser... snygg? NEJ! Inte på grund av sitt utseende i alla fall!

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer