• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Essie1984

Det är klart jag var söt!!! ;) Tjejerna med påskkärringsminket är ju också söt fast de skulle vara finare utan! ;)

• Errol Flynn

Orkar inte läsa tråden men ena tjejen på bild nr 1 ser ut som en mogwai.

• Ljushuvud

Det håller jag med om!

Jag försökte få in lite debatt om just utseende och sociala problem, som t.ex. religion. På något sätt så är ju människor som vi är och vi har våra "könsroller" och vi agerar utifrån våra genetiska förutsättningar. Vilket innebär att det är rätt elakt att "stänga" in en kvinna med hjälp av t.ex. "kläder",, kvinnor vill ju synas och uppfattas som visuellt attraktiva, vilket nog leder till för mycket smink och andra attribut. (Bara ett litet resonemang)

• Errol Flynn
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Nämen det här måste ju vara ett skämt! Är det bara jag som ser häxan i Snövit här?
  • Errol Flynn
    Persisk skrev 2013-04-29 19:16:54 följande:
    haha ful... oj vad d verkar bitter :)) han då ? jag tycker att han är underbart sexig, mörk svart hår och fint förförande leende =)

Ha ha ha. Nu vet jag att tråden är ett skämt. Tack för ett gott skratt.
  • Essie1984

Jag kan tycka att killar med utländskt utseende ser bra ut, men ofta har de en annan religion och jag tror inte på gud, tomtar eller troll. Min sambo har mörkt o lite lockigt hår och brungröna ögon.

• Zayco

Vilken jävla pajkastning. Skäms på TS som drar en skam över iranier och skäms på er lättprovocerade som svarar ännu mer fult tillbaka. Skäms över att vara människa!!

• Errol Flynn

Det finns fula människor av alla sorter. Kan vi inte bara vara överens om det?

• Grattis
    Errol Flynn skrev 2013-04-30 11:14:54 följande:
    Ha ha ha. Nu vet jag att tråden är ett skämt. Tack för ett gott skratt.
    Vad söt han är med sitt unibrow :D
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer