• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • kamomillmilla
    Persisk skrev 2013-04-29 19:16:54 följande:
    haha ful... oj vad d verkar bitter :)) han då ? jag tycker att han är underbart sexig, mörk svart hår och fint förförande leende =)

Ser ut som en typisk pizzabagare tycker jag. Och nä, jag tycker inte att någon av de män du har visat i tråden har varit snygga. Massiv kroppsbehåring är inget som faller mig i smaken och jag är varje dag heligt tacksam över att jag inte kan fläta min karls bröstkorg eller rygg för den delen. Hallelulja!

Vad gäller kvinnorna så tycker jag inte att någon är snygg med ett kilo smink i ansiktet. Oavsett vartifrån man kommer..
    William 2011-02-08
  • Voluptuous Shalimar
    Ljushuvud skrev 2013-04-30 10:34:03 följande:
    Avundsjuk,,, nje tror att TS är lite mindre seriös och kanske inte så "mogen",,,
    Jag var lite sarkastisk där
  • Herdis
    kramdjur skrev 2013-04-29 23:40:54 följande:
    En Iranier på mitt jobb ( som för övrigt är väldigt rolig och trevlig) hävdar att Iran är världens mest högteknologiska land (vilket ni säkert har varit någon gång i antiken) ödmjukhet verkar inte riktigt vara eran grej.
    Det där var lite kul. När de anlade Semiramis' hängade trädgårdar, eller..?
    To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize
  • mpermper

Vilken larvig tråd! Det finns vackra och fula människor av alla etniciteter. Skönheten ligger dessutom i betraktarens öga.

Du TS har ju bara lagt upp bilder på vackra människor av persiskt ursprung. Jättetramsigt!

Och att du på fullaste allvar tror att alla tycker att mörka, kurviga människor är ett skönhetsideal...

Nä - vackra människor finns överallt. Dessutom finns något vackert i alla!      

• Ljushuvud
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-04-30 10:38:32 följande:
    Jag var lite sarkastisk där
    I know,, men du var faktiskt ironisk på ett bra och tydligt sätt,, som jag försökte "använda" för att förtyliga.

Cool
  • Voluptuous Shalimar
    Ljushuvud skrev 2013-04-30 10:43:08 följande:
    I know,, men du var faktiskt ironisk på ett bra och tydligt sätt,, som jag försökte "använda" för att förtyliga.

Cool
    Aha.
  • Herdis
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Ja, om det är du så håller jag med dig om att du är vacker - på den bilden. Men du är också väldigt sminkad och "konstgjord" - nästan alla unga kvinnor ju skulle bli vackra med så mycket polishing. Har du ingen bild där du är naturlig och osminkad..? Det många säger om oss skandinaviska kvinnor, är att vi är så naturligt fräscha. Även utan smink.
    To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize
  • Essie1984

Sådär sminkade min mamma mig när jag var barn och skulle klä ut mig till påskkärring! Oops...! :p

• Ljushuvud
    Essie1984 skrev 2013-04-30 10:49:11 följande:
    Sådär sminkade min mamma mig när jag var barn och skulle klä ut mig till påskkärring! Oops...! :p
    Men visst var du söt?!!
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer