• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • NeedfulThings

Varför? Varför du tycker det kan endast du själv svara på.

Jag tycker också dom är vackra, men tycker dom flesta folkslag är vackra på sitt sätt. Särskilt dom med mörkt hår.

• EnAnonumius
    Doofie skrev 2013-04-29 22:57:38 följande:
    EN FILM, JA!
    Jag lade in en annan bild på Elanz som INTE var från en film.

Dock så kan ju jag säga så här. 

Ja den vanligt förekommande ögonfärgen bland persier är bruna. Jag tro inte ens TS (Persiskan) kan förneka detta.
    Det innebär inte att det ändå KAN förekomma andra ögonfärger naturligt hos perserna ändå.

Det finns ju även afrikanskor/afrikaner som har fötts med "blå ögon".
    Har stött på asiater med naturligt blå ögon.

Den vanligaste ögonfärgen i Sverige är faktiskt blå och grå. Dock så finns det svenskar, som föds med bruna ögon. Till och med i den kombinationen ljusblond och mört bruna ögon. 

Så ögonfärg är inte hugget i sten baserat på folkslag.
    Majoritet av en ögonfärg hos ett folkslag kan förekomma ja.
    Men bara för att något är i majoritet så betyder inte majoritet "alla", och att när man lägger in en bild på en icke förväntad ögonfärg från ett folkslag, att det måste vara fejk (läs färgade kontaktlinser) per se för den saken skull.

Sedan att jag inte kan se persiska kvinnor som vackra kvinnor är en helt annan sak.
    Tycker fortfarande Europeiska/asiatiska/afrikaner/latinos kvinnor är långt mycket vackrare överlag.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • lillakråkan76

Tycker inte att de är så vackra om man tar bort sminket. Men kul att du tycker då. O bra att alla får tycka olika...

• Anton Chigurh

Jag gillar asiater och öststatare så inåt helvete, men visst, iranier o likn är inte fel det heller...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Baby
    Doofie skrev 2013-04-29 23:11:49 följande:

Malin åkerman är en svensk söt tjej.
    Ja, hon är fin.
    I am what I am.
  • lille Birger
    Miss Blue skrev 2013-04-29 22:59:49 följande:
    Lille Birger är jättemysig. Blir alltid Glad över hans inlägg.

• kramdjur

En Iranier på mitt jobb ( som för övrigt är väldigt rolig och trevlig) hävdar att Iran är världens mest högteknologiska land (vilket ni säkert har varit någon gång i antiken) ödmjukhet verkar inte riktigt vara eran grej.

• chrissandra
    Persisk skrev 2013-04-29 16:00:33 följande:
    NEJ! bild 3 och 4 är ej samma personer, de liknar varandra. Bild 3 : mahlagha jaberi, bild 4: claudia lynx(riktiga namn shaghayegh)
    Förmodligen anlitar de samma plastikkirurg.
    En plastikkirurg som inte gillar amorbågar. 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer